برند های درب ضد سرقت، درب ضد سرقت دارای انواع و اقسام مختلفی است. علاوه بر این برند های درب ضد سرقت متفاوتی نیز در بازار وجود دارد. بنابراین خرید درب ضد سرقت و تشخیص اصل بودن آن تقریبا کار سختی است.

در این میان بسیاری معتقد هستند که درب ضد سرقت چینی دارای کیفیت پایین و یا حتی بدون کیفیت هستند. که این طرز فکر تقریبا درست است زیرا درب ضد سرقت چینی با روکش hdf دارای کیفیت پایینی است  و حتی از درب ضد سرقت ایرانی نیز قیمت کمتری دارد.

در بین برند های درب ضد سرقت، درب ضد سرقت ترک دارای کیفیت بالا و ثابت شده هستند. این درب ضد سرقت با دارا بودن اجزا مستحکم و با کیفیت مانند قفل، لولا، جنس بدنه و غیره  سهم زیادی از فروش درب ضد سرقت در بازار را به خود اختصاص داده اند.

قیمت درب ضد سرقت از نوع ترک نسبت به سایر انواع درب ضد سرقت بالاتر است ولی با این وجود مورد توجه بسیاری از افراد هستند. به گفته برخی از متخصصین در صنعت درب ضد سرقت، در میان انواع مختلف درب ضد سرقت ترک، برند های “tuna ahsap”، “AGT DOOR” و “efor” از بهترین کیفیت برخوردار هستند.
افزون بر درب ضد سرقت ترک و چینی، درب ضد سرقت ایرانی نیز وجود دارند. این نوع درب ضد سرقت غالبا از کیفیت قابل قبولی برخوردار است. زیرا این درب ضد سرقت، مونتاژ شده از درب ضد سرقت ترک است.

گروه صنعتی درکو نماینده شرکت TUNA AH’SAP ترکیه در ایران سال هاست در زمینه فروش درب ضد سرقت ترک فعالیت می کند. کادر مجرب در فروش، حمل و نصب یکی از افتخارات گروه صنعتی درکو می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)