درب بادبزنی بیمارستانی

درب بادبزنی بیمارستانی ( درب ضد حریق بیمارستانی ) برای مکان های پرتردد که نیاز به باز و بسته شدن لنگه در از دو طرف می باشد مانند اتاق عمل و بخش های مربوط به آن در بیمارستان ها و هم چنین مکان های پر رفت و آمد در ساختمان های عمومی استفاده می شوند .

استفاده از درب بادبزنی در محیط هـای بیمارسـتانی ، برای دسترسی آسـان کلیه افراد و هـمچنین در زمان بروز آتش سـوزی اینگونه درب هـای علاوه بر سریعتر شدن فرار ، از یک بخش به بخش دیگر ، درب های باد بزنی بصورت لولایی به دو طرف فضاهای موجود ، امکان باز و بسته شدن را دارا می باشند.

در طراحی درب بادبزنی با توجه به جهت حرکت درب به دو طرف، شیشه های نسوز در درب ها بکار می رود تا هنگام عبور و مرور برای جلوگیری از برخورد درب با افراد در جهت مخالف، دید کافی وجود داشته باشد. همچنین درب های بادبزنی نسبت به درب ضد حریق پله های فرار ، دارای وزن سبکتری می باشند تا استفاده راحت تری برای افراد بوجود آورد.

دربهای بادبزنی شامل لولای مخصوص ، شیشه دید و ضربه گیر وسط و پایین می باشند.

همچنین به دلیل استفاده از درب های بادبزنی در محیط بیمارستانی ، باید این درب ها از نظر بهداشتی ضد میکروب ، قابل شستشو و آنتی باکتریال نیز باشند.

درب بادبزنی از دو لنگه فولادی که داخل آن از پشم سنگ یا پشم سرامیک پر شده است ساخته می شود. رنگ درب ها الکترو استاتیک می باشد.

درب بادبزنی بیمارستانی بر اساس استاندار آتش نشانی ساخته می باشد و تاییدیه آتش نشانی را دارد.

 

درب بادبزنی بیمارستانی


امتیاز دهید post