آیا کیفیت همه درب های ضد سرقت آپارتمان ها یکسان هستند؟

بدون شک جواب این سوال، خیر است. کیفیت درب های ضد سرقت آپارتمان ها به شاخص های زیادی وابسته است که در ادامه به آن می پردازیم. این اطلاعات زمانی برای شما مفید است که قصد داشته باشید کیفیت و ایمنی درب ضد سرقت واحدی را بررسی نمایید.

اغلب قطعات و یراق آلات درب های ضد سرقت آپارتمان ها موجود در بازار ایران، یا تولید شده در داخل کشور است که در این صورت، درب ضد سرقت ایرانی نامیده می شود و یا از کشور چین یا ترکیه وارد شده است که به ترتیب، درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک ، نامیده می شود. هر چند ممکن است این قطعات از کشور های دیگر هم وارد ایران شود و یا حتی به صورت کامل(کل درب) وارداتی باشد.

امروزه سطح کیفیت تولید داخلی درب ضد سرقت ، در برخی از فعالان این حوزه به قدری بالاست، که تولیدات خارجی(حتی فقط یراق الات خارجی درب) توان رقابت با برخی از تولیدات داخلی درب ضد سرقت و چوبی را ندارند که می توان به گروه صنعتی درکو با سال ها فعالیت و تجربه اشاره کرد. در نتیجه، کشور سازنده یراق الات و قطعات درب ضد سرقت ، یکی از شاخص های تاثیر گذار در قیمت درب های ضد سرقت آپارتمان ها است.

از شاخص های دیگر می توان به روکش مورد استفاده، جنس فلز و ورق به کار رفته و ضخامت آن، تعداد و کیفیت قفل ها، عایق بودن در برابر حرارت، رطوبت و صدا، اندازه چهارچوب و اندازه بازشوی این درب ها اشاره کرد.

درب های داخلی واحد ها هم تا حدودی، شاخص های مشترکی از نظر کیفیت با درب های ضد سرقت دارد.به صورت کلی غالبا، برای درب های اتاق، از درب چوبی استفاده می شود که درب های چوبی داخلی از نظر کیفیت دارای شاخص هایی مثل، جنس روکش، عایق صدا،رطوبت و حرارت بودن، کیفیت یراق آلات به کار رفته، اندازه چهارچوب و بازشو، می باشند.

امیدواریم با کسب این اطلاعات، بتوانید بهترین انتخاب را هنگاه خرید درب ضد سرقت و درب های داخلی یا انتخاب واحد های مسکونی داشته باشید.

درب ضد سرقت لوکس

نصب درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

دستگیره درب ضد سرقت

کلید درب ضد سرقت

امتیاز دهید post