قیمت درب ضد آب ABS

هر چه قابلیت ضد آب و  ضد بخار بودن درب ها بیشتر باشد مقاومت آن ها و در نتیجه قیمت درب ضد آب ABS بیشتر می شود.

بر همین اساس درب ها باید دارای دو عامل زیر باشند.

الف) درب‌ها بر اثر رطوبت هیچ آسیبی نبینند.

ب) در صورت بروز آسیب قابل ترمیم باشند.

قیمت درب ضد آب ABS بر اساس نوع رویه به دو نوع روکش ملامینیه و ساده تقسیم می شود.

هر چه طرح درب ضد آب ABS برجسته تر باشد قیمت آن بیشتر است.

روکش ساده یک سطح صاف بدون طرح با رنگ دلخواه شما

روکش ملامینیه طرح دار با طرح چوب

 

قیمت درب ضد آب ABS

قیمت درب ضد آب ABS

قیمت درب ضد آب ABS

قیمت درب ضد آب ABS

 

درب GRP

بی شک درب های فایبر گلاس در برابر آب بیشترین مقاومت را خواهند داشت. همچنین با توجه به شیوه ساخت این دست درب ها محدودیتی برای ایجاد طرح و نقش بر روی آنها وجود ندارد و میتوان دربی با طرح دلخواه با استحکام بالا سفارش داد.

شاید بتوان رنده خور نبودن این قبلی درب ها بزرگترین عیب آنها دانست زیرا در صورتی که درب از ابعاد مد نظر بزرگ تر باشد نمیتوان آنرا برش داد به همین جهت است که برای خرید درب های فایبرگلاس ابعاد دقیق چارچوب باید هنگام خرید به فروشنده داده شود تا دربی مطابق با چارچوب مورد نظرتان به شما تحویل دهد. در صورتی که چارچوب مورد نظر شما دارای پیچیدگی چارچوب و تفاوت عرضی یا طولی است باید آنرا به دقت اندازه گیری کنید تا درب با دقت برای شما قالب ریزی شود.

درب ABS

ABS یک پلیمر نفتی است که از آن میتوان در صنایع مختلف استفاده کرد زیرا تا ۲۰۰ درجه سانتی گراد میتواند در برابر حرارت مقاومت از خود نشان دهد.

برای اینکه درب ضد آبی داشته باشیم ابتدا باید درب خامی از جنس MDF 3 میلی متری یا نئوپان به قطر ۵ میلی متر ساخته شود البته باید به این نکته توجه داشته باشید که استفاده از درب نئوپان کیفیت بهتری در محصول نهایی به ما خواهد داد.

در قدم بعد سطح درب خام را کاملا به رزین ABS آغشته میکنند و در قدم بعد تمام سطح درب با ورق ABS 1.2 میلی متری پوشانده میشود. درب ضد آب ABS میتواند هم در برابر رطوبت و هم در برابر خط و خش  از خود مقاومت داشته باشد

در مرحله‌ی بعد سطح درب خام کاملا به رزین ABS آغشته می‌شود و در مراحل بعدی کلیه‌ی سطوح درب با ورق ABS۱,۲ میلی متری پوشانده می‌شود.درب ضد آب ABS علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت، ضد خش نیز می‌باشد . درب ضد اب ABS را میتوان به جای درب ضد سرقت برای اطاق خواب نیز استفاده کرد.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بدانید در صورت برش درب ABS به میزان اندازه ی چارچوب باید محل برش خورده نیز با زرین ABS پوشش داده شود.

امتیاز دهید post