انواع درب ضد سرقت ترک با کیفیت

انواع درب ضد سرقت ترک از چوب و آهن تشکیل شده است. روند تکامل و شکل گیری درب ضد سرقت از ترکیه شروع شده و زمانیکه که عده ای در این کشور بردهای الکتریکی تولید می کردند به تولید این نوع درب ها روی آوردند اما با گذشت سال ها از این روند در ایران نیز انواع مختلف این نوع محصولات تولید می گردد.

درب ضد سرقت ترک کشویی

این نوع درب ها محصول تونا ترکیه می باشد و چارچوب آن ها کشویی می باشد و داخل کلیه درب ها از پشم سنگ استفاده شده است.

درب ضد سرقت ثابت

این نوع درب ها از نوع چارچوب ثابت ساخته شده است.

درب ضد سرقت ترک با قفل مونو

این نوع درب ها دارای دو عدد قفل می باشند و از ۱۳ زبانه تشکیل شده اند. همه ی قفل ها این نوع درب ها ساخت کاله ترکیه می باشد و از لحاظ کیفیت از بسیاری از محصولات بالاتر می باشند.

درب ضد سرقت با قفل مرکزی

این نوع درب ها دارای ۲۱ زبانه می باشند و دارای دور الومینیوم و دور استیل هستند.

درب ضد سرقت با قفل نیمه مرکزی

این نوع درب ها دارای ۱۳ زبانه می باشند.


معرفی درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن:

قبل از این که در مورد درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن صحبت کنیم بهتر است که بدانیم درب ضد سرقت چیست و در چه مکان هایی استفاده می شود. همه ی ما می دانیم که درب ضد سرقت یک درب بسیار مقاوم بوده است که دارای قفل و رمز های سخت و محکم است که برای مکان هایی چون درب ورودی آپارتمان ها یا اداره ها و غیره استفاده می شود. از این که درب بسیار محکمی است همگی آگاه هستیم ولی ما در این مقاله می خواهیم بدانیم که علت این محکم بودن و مقاوم بودن چیست؟ که این نوع درب را به درب ضد سرقت تبدیل ساخته است. در ادامه ی این مقاله ضمن توضیح درمورد درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن به اجزای تشکیل دهنده آن نیز خواهیم پرداخت.

چگونگی درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن:

باید در رابطه با درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن بگوئیم که این درب ها از یک چهار چوب به اندازه ی هفده سانتی متر ساخته شده است. روی این چهار چوب را دو ورق به قطر حدود یک و نیم میلی متر یا به طور دقیق که بگوئیم به اندازه ی یک و چهار دهم میلی متر می باشد. به طور کلی یک درب حدود نود میلی متر ضخامت داشته و روی یک پاشنه ی مقاوم و ضد زنگ از جنس استیل بنا شده است. در این چهار چوب برای افزایش مقاومت از ورق استیل به کار رفته است. که این ورقه های استیل توسط یک سری پل محکم به چهار چوب متصل شده است. اگر بخواهیم درمورد درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر اندازه آن را بررسی نمائیم باید بگوئیم که اندازه ی هر لنگه از آن حدود دویست و ده سانتی متر ارتفاع دارد و عرض آن به اندازه ی صد و ده سانتی متر می باشد که اندازه ی هر دو لنگه درب ضد سرقت با هم می شود چیزی حدود دویست و ده سانتی متر ارتفاع و صد و هشتاد سانتی متر پهنا می باشد. همان طور که فهمیدید در درب های تک لنگه، اندازه ی هر لنگه بزرگ تر از درب های دو لنگه می باشد.

درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر قیمت:

درب ضد سرقت چیست؟

درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر قیمت در ایران در بازه ی خیلی وسیعی قرار دارد و این تفاوت قیمت را به خاطر تفاوت در کیفیت دارد. در بازار شما می توانید انواعی از درب ضد سرقت ترک را با قیمت های متفاوت مشاهده نمائید اما مسلما کیفیت بالا را آن درب ضد سرقت گران قیمت دارد. نوع ابزار آلات و یراق آلاتی که در آن ها استفاده می شد مشخص کننده ی قیمت آن ها هستند. اگر بخواهیم به درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر لوازم جانبی بپردازیم باید که هر درب ضد سرقت دارای انواعی از روکش و انواعی از متریال ها می باشد که همین امر موجب می شود شما با توجه به این انواع بخواهید قیمت های متفاوتی بپردازید.

درب ضد سرقت ترک از نظر متریال یا همان جنس:

در بررسی درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر متریال چهار چوب در می یابیم که مهم ترین عامل برای این درب ها جنس آن ها می باشد و بیشترین درصد کیفیت را جنس آن مشخص می نماید. اگر جنس درب ضد سرقت خوب نباشد مطمئنا با گذر زمان و استفاده از آن دچار مشکل خواهیم شد. یکی از مهم ترین عامل در خرید درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن این است که این درب ها اگر ترک اصل باشند باید چهار چوب آن ها فلزی بوده و این فلز از آلیاژی بسیار مقاوم و با کیفیت باشد. برای اتصال ورق ها نیز باید از زنجیره ای از جوش ها و خال ها استفاده نمود تا به درستی و محکم به هم بچسبند. اگر بخواهیم به صورت نقطه نقطه و با فاصله ی زیاد این خال ها یا جوش ها را بزنیم اتصال محکم نخواهد بود.

ویژگی های درب ضد سرقت ترکیه از نظر یراق و ابزار:

در بررسی درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن از نظر ابزار و یراق به این نتیجه خواهیم رسید که این ابزار ها نیز در کیفیت درب ضد سرقت بسیار تاثیر گذار بوده است. برای داشتن بهترین ابزار و یراق می توانید از درکو این درب ها را تهیه نمائید چرا ه در عین این که بسیار محکم و اصل بوده دارای قیمتی مناسب تر از سایر فروشگاه ها است. اگر درب ضد سرقت اصل باشد مطمئنا قفل آن از بهترین نوع است. درب ضد سرقت ترک اصل از بهترین درب های جهان بوده و معمولا از جنس استیل برای  دستگیره های آن استفاده می کنند تا به راحتی تمیز شود و در معرض رطوبت زنگ نزند. یکی از ویژگی های درب ضد سرقت ترک اصل و مشخصات آن است که دارای چشمی های با کیفیت می باشند.

مشخصات درب از نظر لولا:

در درب ضد سرقت لولا های مقاوم دیده می شوند که این مقاومت بوده بسیار حائز اهمیت است و باید مورد توجه قرار بگیرد چرا که این درب ها دارای وزن زیادی بوده اند و باید از لولا های مقاوم برای نگه داری آن ها استفاده نمود تا که امنیت آن را بسیار بالا برد.

درب ضد سرقت ترک اصل از نظر جنس رویه و یا روکش:

در بازار می توان انواع مختلفی از روکش ها را مشاهده نمود ولی باید شما این را بدانید که برای داشتن بهترین خرید باید شرایط خود را در نظر داشته باشید و بدانید که این درب ضد سرقت را برای چه مکانی می خواهید و با توجه به این امر جنس و نوع روکش را انتخاب نمائید. مثلا در مکان هایی مثل حمام که درب به طور مدام با رطوبت و آب در ارتباط است به هیچ عنوان نباید روکش ام دی اف را انتخاب نمود چرا که این رویه ها نمی توانند رطوبت را تحمل کنند البته باید بدانید که معمولا از درب ضد سرقت در حمام استفاده نمی کنند اما این مثال برای آگاهی بیشتر شما گفته شد. روکش ام دی اف نمی تواند نور آفتاب را نیز تحمل کند. از این نظر باید بگوئیم که بهتر است از در ضد سرقت با روکش ام دی اف باید در مکان هایی چون درب اداره ها، بانک و درب ورودی پذیرایی استفاده نمود. شما می توانید درب ضد سرقت مناسب خود را با مشورت گرفتن از درکو تهیه نمائید.

تفاوت درب ضد سرقت ترک و ایرانی

اصلی ترین تفاوتی که می توان در درب ضد سرقت ترک و درب ضد سرقت ایرانی اشاره کرد نوع رویه ها هستند این تفاوت بیشتر در کیفیت ام دی اف به کار رفته ، دقت ابزار و پروفیل های استفاده شده بر روی درب و از همه مهم تر رنگ آمیزی آن است. موضوع بعدی که می توان در مورد تفاوت بین درب ضد سرقت ترک و ایرانی اشاره کرد بحث استراکچر یا بدنه است معمولا ورق آهنی استفاده شده برای ساخت درب ترک ۱.۵ تا ۲ است و در درهای ایرانی ۱.۱۵ و ۱.۵ استفاده می شود. یکی دیگر از تفاوت های عمده و اصلی بین این دربها را می توان در مدل و شکل ظاهری پیدا کرد چرا که مدل های جدید و به روز ابتدا در کشور ترکیه ساخته و بعد از مدتی تولید کنندگان داخلی اقدام به کپی مدل ها می کنند. در پایان این مبحث به این نکته مهم می توان اشاره کرد که برخی از تولید کننده دربهای ضد سرقت ایرانی با استفاده از متریال های مناسب و ابزار آلات به روز و استفاده از نیروی کار های ماهر توانسته اند دربهایی با کیفیت و هم تراز با درب ضد سرقت ترک ارائه کنند

تفاوت های درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک

  1. درب ضد سرقت چینی نسبت به نوع ترکیه ای آن دارای وزن بیشتری است.
  2. لولا در این درب ها برخلاف درب ضد سرقت ترک پنهان است.
  3. قیمت آن بسیار پایین تر از انواع ترک آن است.
  4. طرفداران درب ضد سرقت چینی کمتر از درب ضد سرقت ترک است.
  5. درب ضد سرقت چینی غالبا از درب های ضد سرقت ایتالیایی الگو برداری می کند
  6. درب های ضد سرقت چینی کاملا در کشور چین ساخته می شوند اما انواع ترکیه ای در ایران نیز مونتاژ می شود.
  7. رویه نهایی درب ضد سرقت چینی رنگ کوره ای یا روکش hdf و در بعضی موارد pvc است اما در درب ضد سرقت ترک روکش mdf  طبیعی چوب و یا mdf  روکش pvc است.

شباهت های درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ترک

  1. تمام انواع مختلف درب ضد سرقت دارای قفل قوی هستند که این قفل می تواند کارتی، هوشمند و یا کامپیوتری باشد.
  2.  درب ضد سرقت دارای زنجیر است.
  3. چشمی یکی از اجزای درب ضد سرقت است برای شناسایی افراد پشت درب.
  4. دارای پیچ لولا هستند برای ایجاد امنیت بیشتر
  5. هر دو این درب ها از زیبایی ظاهری برخوردار هست

امنیت درب ضد سرقت ترک

امنیت درب ضد سرقت؟ آیا قفل های درب های ضد سرقت قابل باز کردن هستند؟
یکی از سوالاتی رایج که خریداران درب ضد سرقت میپرسند این است که امنیت درب ضد سرقت تا چه حد مورد اطمینان است؟ و آیا می توان کلید درب های ضد سرقت را مجددا ساخت؟

برای پرسش دوم جوابم همیشه آری بود و اینکه می توان مانند هر کلید دیگری،کلید این گونه درب ها را نیز مجددا ساخت فقط با توجه به اینکه کلیدهای درب ضد سرقت اصطلاحا کامپیوتری هستند، ساختن این کلید ها هزینه بیشتری دارد.
اما در رابطه با پرسش اول اگر شما درب ضد سرقت را قفل کرده باشید با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد درب های ضد سرقت شرکت تونا ترکیه میتوان گفت تقریبا بار کردن اینگونه درب ها غیر ممکن می باشد. بعضی از درب های ضد سرقت دارای سیستم آلارم (زنگ خطر) می باشند که به محض ضربه زدن به درب و یا خم شدن آن شروع به آژیر زدن می کند.

اما باید این را هم در نظر داشت درب های ضد سرقت را در سایر کشورها به نام درب ایمن می شناسند که معادل واژه security doors می باشد. شاید نام درب ضد سرقت که معادل واژه anti theft door است توقعی در ما از این درب ایجاد کرده باشد که دور از واقعیت است .

مهمترین عامل در ایمن کردن این درب های پیش ساخته نسبت به سایر درب ها این است که قفل و لولای درب در فلز جاگذاری شده است و احتمال شکسته شدن درب بر اثر ضربه از قسمت قفل و لولا بسیار پایین می باشد.

گروه صنعتی درکو نماینده رسمی درب های ضد سرقت ترک شرکت tuna ahsap ترکیه می باشد، همچنین این شرکت ارائه دهنده درب ضد سرقت چینی و درب ضد سرقت ایرانی نیز می باشد. با مشاهده محصولات گروه صنعتی درکو می توانید مدل های متنوع درب ضد سرقت ، درب داخلی ، درب ضد آب ، درب ضد حریق و درب اتاق سرور را مشاهده نمایید.

قیمت درب ضد سرقت ترک

قیمت درب ضد سرقت ترک در مقایسه با دیگر درب های ضد سرقت موجود بیشتر است و همچنین از کیفیت بالاتری نیز برخوردار می باشد. درب ضد سرقت ترک به دلیل وارداتی بودن هزینه گمرکی نیز اضافه می شود و به همین دلیل قیمت آن برای مشتری گرانتر تمام می شود.

گروه صنعتی درکو با واردات تمامی قطعات به صورت جداگانه و مونتاژ آن ها در داخل توانسته همان کیفیت و زیبایی درب های ضد سرقت ترک را با قیمت خیلی مناسب به مشتری تحویل دهد.

فروش درب ضد سرقت ترک با استاندارد جهانی

گروه صنعتی درکو عرضه کننده انواع درب ضد سرقت ترک با استاندارد جهانی می باشد و هم اکنون از جمله برندهای مطرح در زمینه درب ضد سرقت در ایران قرار دارد.

همکاری وسیع و تخصصی با برند مطرح تونا ترکیه و سزر باعث افزایش علم و دانش در زمینه این صنعت شده است.

ارائه انواع درب های ایمنی ضد حریق نیز یکی از فعالیت های اصلی این شرکت می باشد.

درب ضد سرقت ترک ساخت تونا ترکیه همگی دارای استاندارد حهانی می باشند و شرکت تونا ترکیه در رتبه اول شرکت های تولید کننده درب ضد سرقت در ترکیه می باشد.

ما نیز بعنوان نماینده انحصاری تونا ترکیه در ایران محصولی با استاندارد جهانی با ضمانت پنج ساله به شما ارائه می دهیم.

همچنین تمامی قفل های محصولات ما ساخت کاله ترکیه با ۵ سال ضمانت تعویض می باشد.

عایق صدا ، پشم شیشه ، سیستم آلارم (دزدگیر) ، روکوب ، تاج ، دست گیره های متنوع و … همگی به درخواست مشتری بر روی درب ضد سرقت قرار میگیرد

در انتها یادآور می شویم گروه صنعتی درکو توانمندی ارائه هر گونه خدمات و ساخت درب ضد آب، درب ضد حریق و درب ضد سرقت و درب لابی و همچنین نصب درب ضد سرقت و تمامی درب های ساختمانی را به شما سروران گرامی دارد.

درب ضد سرقت لوکس

ابعاد درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

دستگیره درب ضد سرقت

کلید درب ضد سرقت

درب ضد سرقت, فروش درب ضد سرقت, قیمت درب ضد سرقت, خرید درب ضد سرقت, بورس درب ضد سرقت, انواع درب ضد سرقت, درب لابی ضد سرقت, تولید کننده درب ضد سرقت, درب ضد سرقت ترک, انواع درب ضد سرقت ترک

امتیاز دهید post