فروش درب آکوستیک + درب ضد صدا + درب عایق صدا

هدف اصلی درب آکوستیک ضد صدا از بین بردن صداهای مزاحم (نویز) در سالن‌ ها و ایزوله‌ سازی صوتی ساختمان‌ها می‌باشد. قطعا عایق بندی صوتی درب یکی از مهم‌ترین مسائل می باشد. درب‌ می‌بایست به بهترین نحو مسیر ورود و خروج را برای افراد فراهم نموده و در عین حال نقش خود را در مقوله درب آکوستیک ایفا نماید.

درب آکوستیک ضد صدا ، درب اکوستیک عایق صدا بیشتر در ورودی و خروجی سینماها ، سالن‌های همایش ، سالن اجتماعات و لابی ، استودیو ها ، اتاق های تأسیسات  و برق ، هتل ها ، بیمارستان ها ، اتاق سرور و دیتا سنتر و محیط‌ های اداری استفاده می شود.

برای این منظور ساختار داخلی درب بر اساس نیاز تعریف شده محیط، باید عایق صوت و جاذب صوت باشد. کوچکترین منفذ می‌تواند تمامی قابلیت‌های موجود در ساختار درب را زیر سؤال ببرد و این امر باعث شده تا گروه صنعتی درکو سال‌ ها در این زمینه تلاش فراوان نموده و راهکار های متعددی برای درزبندی بهتر درب‌های آکوستیک ارائه نماید.

  • مقاومت بالا در برابر حریق : حداقل به میزان 120 دقیقه، با استفاده از عایق پشم‌سنگ با چگالی بالا به عنوان عایق حرارتی، همچنین نوارهای درزگیر ضد‌ حریق منبسط شونده و نیز به کارگیری قفل و یراق آلات مقاوم در برابر حریق، این قابلیت فراهم شده است.
  • عدم نفوذپذیری امنیتی : با بهره‌گیری از ساختار فلزی مستحکم، تقویت‌های مخصوص جهت لولا، قفل، و یراق‌آلات، همچنین توجه به مسایل امنیتی در طراحی درب با نصب پیم‌های امنیتی، این قابلیت فراهم شده است.
    سهولت در خروج اضطراری: با بهره‌گیری از یراق‌آلات مخصوص خروج اضطراری، و آستانه‌های کوتاه و پروفیل‌ های رمپی برای هموار کردن مسیر خروج، این قابلیت فراهم شده است.

انواع درب آکوستیک ضد صدا چه مزیت‌هایی دارد؟

برای اینکه یک محل کار بتواند فضای خود را با نیازهای عملیاتی خود تطبیق دهد، باید راهی برای جداسازی فضاهای خصوصی و عمومی وجود داشته باشد. درب آکوستیک یا ضد صدا یک راه حل عالی در مواقعی هستند که فضایی آرام برای کار یا انجام مکالمات مورد نیاز است. برخی از مزایای درب‌های آکوستیک عبارتند از:

1. کاهش سر و صدا

درب‌های آکوستیک راهی عالی برای اطمینان از عدم شنیدن جزئیات جلسات خصوصی توسط افراد خارج از اتاق است. آنها همچنین سر و صدای ورودی به اتاق را در مواقعی که خلوت ضروری است به حداقل می‌رساند.

2. حفظ حریم خصوصی

به عنوان مثال یک مرکز مراقبت‌های بهداشتی، دفاتر اجرایی یا یک دفتر منابع انسانی قطعاً می‌توانند از درب‌های آکوستیک استفاده کنند تا حریم خصوصی مورد نیاز را فراهم کنند. حتی در محیطی که نیاز به نصب یک درب شیشه‌ای است و از طرفی آن محیط نیاز به آرامش و سکوت دارد، یک درب آکوستیک شیشه‌ای شفاف می‌تواند به حفظ باز بودن و در عین حال خصوصی نگه داشتن مکالمات کمک خواهد کرد.

درب آکوستیک چه کاربردی دارد؟

درب‌ آکوستیک یا عایق صدا کاربری های متنوعی دارد از این درب‌ها برای محیط اداری از جمله اتاق کنفرانس و جلسات، بخش مدیریت و پذیرش، هتل‌ها، استودیوها، کتابخانه و همچنین فضای مسکونی مانند اتاق خواب و … استفاده می‌شود. در مجموع این درب‌ها برای محیط‌های شلوغ و پر جمعیت بسیار کاربردی هستند و توصیه می‌شوند. در ساخت قسمت داخلی درب‌ ضد صدا از مواد پر کننده مانند فوم ضد صدا و عایق حرارت و همچنین پشم سنگ و سایر متریالی که خاصیت عایق صدا دارند استفاده می‌شود.

درب اکوستیک ضد صدا, بورس درب اکوستیک ضد صدا, انواع درب اکوستیک ضد صدا, خرید درب اکوستیک ضد صدا, فروش اینترنتی اکوستیک ضد صدا, پخش درب اکوستیک ضد صدا, تولید کننده درب اکوستیک ضد صدا, پخش کننده درب اکوستیک ضد صدا, لیست قیمت درب اکوستیک ضد صدا

برای مشاهده نمونه های درب آکوستیک اینجا کلیک کنید.

درب آکوستیک

امتیاز دهید post