درب اتاق خواب

درب های داخل خانه نقش خیلی مهمی در دکوراسیون منزل ایفا می‌کنند. درب اتاق خواب به‌ عنوان چیزهایی که هر روز از آن‌ها استفاده می‌کنیم تاثیر مهمی بر ما می‌گذارند. برای مثال انتخاب یک درب چوبی مستحکم خیلی تجربه متفاوت‌تری نسبت به یک در  توخالی که از مواد ترکیبی و مصنوعی ساخته شده است ایجاد می‌کند .

درب اتاق خواب یا درب تمام چوب است یا درب روکشی

درب روکشی شامل یک کلاف مستطیل شکل متناسب با ابعاد درب می باشد که برای افزایش مقاومت درب در برابر ضربه شبکه بندی می شود. پس از آن روکش هایی مثل روکش HDF ، HPL ، MDF یا سایر ورق ها بر روی و پشت کلاف پرس می شود. همچنین میتوان از پشم سنگ یا یونولیت نیز برای پر کردن فضای خالی بین درب استفاده کرد که عایق گرما و صدا نیز می باشد.

درب تمام چوب نیز به دلیل استحکام بالا و زیبایی ظاهری به عنوان درب اتاق خواب استفاده می شود که از چوب راش یا گردو ساخته می شود.

درب اتاق خواب جذابیت خاص به فضا اضافه می‌کنند که این خانه تبدیل به خانه‌ای ویژه می‌شود. حتی اگر خانه شما دارای معماری قابل توجه‌ای باشد، درب های به‌روز می‌توانند طراحی شما را کامل کنند .

گروه صنعتی درکو با چند سال سابقه در زمینه تولید درب داخلی ساختمان و درب اتاق خواب می تواند بهترین درب را از نظر کیفیت و قیمت به شما ارائه دهد .

درب داخلی اتاق خواب در رنگ ها و طرح های متنوع موجود می باشد که با توجه به سلیقه شما عرضه می شود .

امتیاز دهید post