درب اتاق منزل

رنگ درب اتاق منزل شاید خیلی مهم بنظر نرسد تا جایی که در بعضی خانه ها حتی رنگی برای این قسمت در نظر گرفته نمی شود و درب ها به همان رنگ خود چوب رها می شوند. امروزه نه تنها درب ورودی منزل بلکه درب دیگر اتاق ها نیز مورد توجه زیاد طراحان قرار گرفته اند. بعضی از درب ها فقط یک طرفشان رنگ می خورد و بعضی دیگر از هر دو طرف آغشته به رنگ می شوند.

سال 2017 یکی از معمول ترین رنگ ها برای درب داخلی منزل، رنگ قرمز، سبز و صورتی است. شاید در نظر اول این رنگ ها نامناسب باشند اما واقعیت چیز دیگری را نشان می دهد. این رنگ ها بیشتر در قسمت درب اتاق خواب ها مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید سایه های قرمز و صورتی، پرانرژی و تحریک کننده هستند بخصوص اگر رنگ دیوار اتاق سفید باشد آنوقت این رنگ ها با زیبایی خاصی جلوه نمایی خواهند کرد.

رنگ زرد و آبی نیز یکی دیگر از ایده های جذاب رنگ کاری درب اتاق منزل می باشد. چنین درب هایی درست مانند آسمان، روشن و انرژی زا هستند. رنگ آبی آرامش بخش بوده و در متعادل کردن محیط داخلی نیز تاثیر گذار است. سایه های روشن تر رنگ آبی از آنجایی که حسی از تازگی دارند می توانند برای رنگ درب ها ایده های جذابی باشند مخصوصا اگر درب اتاق، درون دیواری با رنگ سفید یا خاکستری روشن قرار گرفته باشد. رنگ زرد هم محیط را روشن تر نشان می دهد و در زمینه سفید نقطه جالبی را در دکوراسیون داخلی منزل بوجود می آورد.

 

درب اتاق خواب

هنگامی که اتاق خواب خود را طراحی می‌کنید، به چیزهای که برای شما اهمیت دارد توجه کنید اتاق خواب شما مخصوص شماست.

سعی کنید اتاق خواب خود را زیاد شلوغ نکنید، هر چه خلوت تر باشد شیک و مدرن تر به نظر می رسد.

رو تختی را می توانید با پرده ست کنید ولی حتما برای رنگ دیوار ها رنگی متفاوت از رو تختی و پرده انتخاب شود.

 

درب سرویس بهداشتی (درب ضد آب)

مناسب برای فضاهای خیس و مرطوب مثل دستشویی ، حمام ، استخر
تنوع رنگ و تنوع طرح مناطق با طرحهای HDF
قابل نصب روی چارچوب های معمولی

امتیاز دهید post