درب ضد سرقت سوپر برجسته

درب ضد سرقت سوپر برجسته جز درب های با مقاومت بالا در ایران می باشد.
درب ضد سرقت سوپر برجسته دارای دیزاین بسیار برجسته می باشد و این برجستگی با متریال mdf می باشد که وزن این نوع درب های ضد سرقت نسبت به دیگر انواع درب ضد سرقت بیشتر می باشد. این درب ها با رویه های mdF و روکش چوب طبیعی راش و گردو تولید می شوند. البته در نمونه های جدید از روکش های pvc خارجی برای دیزاین کردن درب ضد سرقت سوپر برحسته استفاده می کنند.

از نظر قیمت نیز درب های ضد سرقت سوپر برجسته با توجه به مصرف بالای متریال و زمان زیاد تولید و مونتاژ هزینه بیشتری برای تولید دارد. یراق این نوع درب ها نیز از کشور ترکیه وارد می شوند و کاله ترکیه یکی از ارائه دهندگان یراق درب ضد سرقت سوپر برجسته می باشد که گروه صنعتی درکو از این یراق برای درب های ضد سرقت خود استفاده می کند.

وزن درب ضد سرقت سوپر برجسته نسبت به مدل ها دیگر درب های ضد سرقت بیشتر می باشد. نصب درب های ضد سرقت سوپر برجسته شبیه سایر درب های ضد سرقت می باشد و نصب و رگلاژ درب های ضد سرقت توسط نصاب های گروه صنعتی درکو در و با جوشکاری و گچ کاری و … صورت می گیرد.

استاندارد ابعاد درب های ضد سرقت سوپر برجسته شبیه سایر درب های ضد سرقت می باشد و برای نصب درب های ضد سرقت با فریم انتظار نیاز به عرض 110 سانتی متر و ارتفاع 210 سانتی متر داریم. مهمترین قسمت در اجرا و نصب درب های ضد سرقت نحوه نصب و اجرای آنها بر روی فریم انتظار می باشد.

 

امتیاز دهید post