درب مخصوص بیمارستان و درب بیمارستانی

از لحاظ مدل و طرح تنوع بسیار بالایی دارد ولی در ساخت درب مخصوص بیمارستان و درب بیمارستانی نکاتی بسیار مهم و با اهمیت وجود دارد که همه تولید کنندگان و دست اندر کاران این عرصه باید رعایت کنند.

اولین اصل در ساخت درب مخصوص بیمارستان و درب بیمارستانی این امر است که با توجه به فضای بهداشتی موجود در بیمارستان ها استفاده از متریال هایی که بتوانند خاصیت انتی باکتریال داشته باشند بسیار اهمیت دارد.

دومین اصل در ساخت درب مخصوص بیمارستان و درب بیمارستانی رعایت قابلیت شستشو درب بیمارستان است که با توجه به شتشویی متععد فضاهای بیمارستان باید درب بیمارستان ها قابلیت شستشو با مواد شوینده را داشته باشند و درب ضد آب نیز باشند.

شاید یکی از مهمترین اصول در ساخت درب  مخصوص بیمارستان و درب بیمارستانی در نظر گرفتن این امر باشد که درب بیمارستان بر اثر برخورد برانکارد و یا ویلچر نباید آسیب  جدی ببیند.

در پایان این نوشته با توجه به این اصل که در بیمارستان ها فضاهای بسیار متنوعی از بخش ها متنوع مانند بخش بستری ، بخش اورژانس ، رخشورخانه ، فضای مورگ ، اتاق های عمل و … باید از متریال های متنوعی در ساخت درب ها استفاده کرد

مثلا در بخش بستری نیاز به درب های با عرض زیاد و فضای دید شیشه ای مناسب بر روی درب بیمارستان است.

گروه صنعتی درکو با بیش از 20 سال تجربه واقعی در ساخت درب های بیمارستانی و ارائه آن به شرکت های بزرگ ساخت بیمارستان مانند: داغ تکین ، ساسوله ، ابتکار ایمن ساختمان ، دالگستر بیستون و … توانمندی ارائه متنوع ترین و با کیفیت ترین درب های بیمارستانی را به شما بیمارستان ساز محترم دارد.

 

در انتها رزومه کاری بیمارستانی سال 95 را به شما همکاران و خریداران گرامی ارائه می دهیم.

دی کلینیک شهید هاشمی نژاد – سرخس – مشهد

بیمارستان شهدای لردگان – لردگان –چهرمحال و بختیاری

بیمارستان امام حسین – محمد شهر – کرج

آسایشگاه کهریزک- کهریزک – شهر ری

کلینیک تخصصی دکامی- نهاوند – استان همدان

سازمان انتقال خون ایران- خ وصال – تهران

امتیاز دهید post