فروش انواع دستگیره درب ضد سرقت

بخش زیادی از ایمنی درب ها مربوط به همین قطعات کوچکی مثل دستگیره و قفل درب ضد سرقت است که شاید نیازی نباشد آن را حتی یک بار هم در زندگی خود ببینید اما در تأمین امنیت ساختمان و مقابله با سرقت نقش به سزایی دارند.

دستگیره‌ درب ضد سرقت نیز از جمله کالاهایی هستند که بر زیبایی درب ها و حتی محیط ساختمان تأثیرگذار هستند. این در حالی است که بسیاری از مردم نمی‌دانند، اکثر کالا و تجهیزاتی که در ساختمان‌هایشان استفاده می‌شود، دارای خدمات پس از فروش خوبی هستند. مثلاً قفل و حتی دستگیره‌ درب ضد سرقت در صورت خراب شدن، قابلیت استفاده از ضمانت شرکت عرضه‌کننده آن کالا را دارد.

انتخاب دستگیره درب سلیقه ای می باشد. در انتخاب دستگیره درب ضد سرقت به دلیل شکل ظاهری رویه ی درب ضد سرقت باید به همخوانی دستگیره با محل قرار گیری دستگیره توجه زیادی کرد. زیرا در غیر این صورت امکان دارد دستگیره روی قسمت های برجسته رویه ی در یا در محل طرح های آن قرار گیرد. پس باید اندازه آن متناسب با محل قرار گیری باشد. شکل ظاهری دستگیره نیز بسار مهم می باشد چرا که مدل رویه درب ضد سرقت مانند: زاویه دار بودن ، کرو(منحنی) ، و اشکال هندسی در انتخاب نوع دستگیره مهم می باشد. بطور مثال درب هایی با رویه طرح نردبانی بیشتر از دستگیره های لوله ای استفاده می شود و یا درب هایی با رویه لوکس و خیلی برجسته از دستگیره های عمودی و لوکس استفاده می شود. و همینطور در دربهایی با رویه ای که طرح نیم دایره و یا دایره دارند معمولا از دستگیره های هلالی شکل استفاده می شود. انتخاب دستگیره درب ضد سرقت می تواند در جلوه طرح درب شما نقش بسیار مهمی را داشته باشد و نحوه قرار گیری آن نیز می تواند جلوه دستگیره را بهتر کند.

امتیاز دهید post