پرفروش ترین روکش چوبی درب ضد سرقت

امروزه استفاده از روکش چوبی درب ضد سرقت به حدی بسیار زیاد شده است. که خود تولید کنندگان نیز در پاره ای از مواقع نمی توانند انواع جدید روکش را تشخیص دهند. البته ذکر این نکته ضروری است که بسیاری از روکش های تولیدی را کشور های اروپایی به خصوص ترکیه تولید می کند.

البته بسیاری از فرایند های تولید درب ضد سرقت ایرانی نیز توسط مهندسین ترکیه ای در ایران انجام می شود و یا پایه گذاری شده است. علت این امر این است که تکنولوژی به کار رفته در کشور ترکیه بسیار پیشرفته تر از ایران و دیگر کشور های دنیا می باشد.

گروه صتعتی درکو نماینده انحصاری فروش درب ضد سرقت شرکت تونا ترکیه می باشد. تمامی روکش چوبی درب های ضد سرقتی که این شرکت به مشتریان خود ارائه می دهد همگی ساخت کشور ترکیه می باشد و این روکش ها به طور مستقیم وارد کشور می شود.

قیمت روکش های درب ضد سرقت بر اساس نوع چوب به کار رفته و همچنین میزان برجستگی روکش چوبی درب ضد سرقت تعیین می شود.

جنس روکش های چوبی که در حال حاضر استفاده می شود از گردو و راش می باشد. علت استفاده بیشتر از چوب گردو و راش برای روکش چوبی درب ضد سرقت ، طرح زیبا و جنس با کیفیت این دو نوع چوب می باشد.

استفاده از چوب گردو در روکش چوبی درب ضد سرقت قیمت تمام شده درب و در نهایت قیمت نهایی خرید درب ضد سرقت را بیشتر می کند.

 

روکش چوبی درب ضد سرقت

 

روکش چوبی درب ضد سرقت مدل ۳۰۰۹ پرفروش روکش این شرکت می باشد. جهت بازدید حضوری درب های ضد سرقت با ما تماس بگیرید.

در انتها یادآور می شویم گروه صنعتی درکو توانمندی ارائه هر گونه خدمات و ساخت درب ضد آب، درب ضد حریق و درب ضد سرقت و درب لابی و همچنین نصب درب ضد سرقت و تمامی درب های ساختمانی را به شما سروران گرامی دارد.

امتیاز دهید post