یراق آلات درب ضد حریق

شما زمان خرید درب ضد حریق باید به ‌خوبی یراق آلات درب را نیز بشناسید. یراق آلات درب ضد حریق متنوع است و هر یک از آنها دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی می باشند. پیش از اینکه شما اقدام به خریداری انواع یراق آلات درب های ضد سرقت نمایید باید در مورد کارایی یراق آلات و کیفیتی که دارند اطمینان خاطر به دست بیاورید. توجه داشته باشید که بیشتر یراق آلات مورد استفاده در بخش های متنوع درب های ضد حریق باید به صورت اصولی نصب شوند. نصب هر یک از انواع یراق آلات را بهتر است که کارشناسان و نصابان حرفه‌ ای بسپارید.

به طور کلی شما زمانی که می ‌خواهید درب ضد حریق را خریداری کنید باید به کیفیت یراق آلات درب ضد حریق توجه داشته باشید. کارایی درب های ضد حریق را یراق‌آلات تعیین می‌ کنند. در صورتی که یراق آلات مورد استفاده شده کیفیت لازم را نداشته باشند امکان دارد درب های ضد حریق کارایی مناسبی از خود نشان ندهند. زمان آتش‌ سوزی شما باید به راحتی بتوانید درب های ضد حریق را باز و بسته نمایید. یکی از مهم‌ ترین مواردی که موجب می شود به راحتی درب های ضد حریق باز و بسته شوند کیفیت یراق آلات به کار برده شده روی درب های ضد حریق می باشد. برخی از انواع یراق آلات به کار برده شده روی درب های ضد حریق را در ادامه معرفی می کنیم.

معرفی انواع یراق آلات درب ضد حریق

برخی از انواع یراق آلات درب ضد حریق که روی انواع درب های ضد حریق نصب می شود و دارای کارای خاص و منحصر به فرد هستند عبارت است از :

1. دستگیره

شما زمانی که آتش‌ سوزی به صورت گسترده به درون ساختمان به وجود بیاید می توانید به راحتی با استفاده از دستگیره درب ضد حریق از محیط ساختمان خارج شوید. تنها در صورتی قادر خواهید بود که به راحتی از ساختمان خارج شوید که دستگیره های پنیک روی درب های ضد حریق وجود داشته باشد. این نمونه دستگیره ها با انواع دستگیره هایی که معمولی هستند و از جنس پلاستیکی می باشند متفاوت است. بعد از آتش سوزی ساختار سالم انواع دستگیره های پنیک را می توانید مشاهده کنید. دستگیره‌ های پنیک تنها روی درب های ضد حریق نصب می شوند. اندازه ها و مدل های این نمونه دستگیره ها با یکدیگر فرق می‌ کند که هر یک دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند.

یراق آلات درب ضد حریق

2. لولا

درب های ضد حریق دارای سه لولا می باشند. این ویژگی درب های ضد حریق یکی از مهم‌ ترین ویژگی‌ های آنها به شمار می ‌رود. در واقع شما باید بدانید که درب های معمولی بسیاری از ساختمان ‌ها دو لولا بیشتر ندارند. لولای درب ضد حریق به صورت سه تایی می باشد که باز و بسته شدن آنها بسیار آسان است. یکی از مهمترین یراق آلات درب ضد حریق لولای آن می ‌باشد. لولای سوم که روی درب های ضد حریق نصب می گردد وزن زیاد درب را به خوبی تحمل می ‌کند. به همین دلیل شما به راحتی می توانید درب ها را باز و بسته کنید. در صورتی که این نمونه یراق آلات برای درب های ضد حریق مورد استفاده قرار نگیرند شما در حین آتش سوزی نمی‌ توانید از ساختمان خارج شوید و خودتان را نجات دهید.

3. دودبند

نوارهای دودبند یکی دیگر از یراق آلاتی به شمار می رود که روی درب های ضد حریق نصب می گردد. نوارهای دودبند از خروج گازهایی که نشات گرفته از آتش سوزی می باشد جلوگیری می کنند. همچنین وجود این نمونه نوارها در بدنه درب های ضد حریق موجب می گردد که درب‌ ها دارای حالت چسبندگی نشوند. اگر این نمونه یراق آلات روی درب های ضد حریق نصب نشود باید بدانید که شعله های آتش به خارج از خانه عبور پیدا خواهد کرد. خسارت‌ های مالی در صورت استفاده نکردن از دود بند روی درب های ضد حریق افزایش پیدا می‌ کند. شما باید هر یک از انواع یراق آلات ضروری را روی درب های ضد حریق نصب کنید تا امنیت درب ها را افزایش دهید.

قیمت یراق آلات درب ضد حریق

هزینه ای که شما برای خریداری انواع یراق آلات درب های ضد حریق پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوع بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که تعیین کننده قیمت یراق آلات درب های ضد حریق می باشد کیفیت آنها است. در صورتی که کیفیت یراق آلات مناسب باشد باید بدانید که قیمت آنها نیز تا حدودی بالا خواهد بود. شما برای خریداری انواع یراق آلات نصب شده روی درب های ضد حریق باید به خوبی در مورد کیفیت و ساختار یراق‌آلات اطلاعات بیشتری کسب نمایید. دقت داشته باشید که اگر یراق آلات درب های ضد حریق را از فروشندگانی که فروش عمده عمده یراق آلات را بر عهده دارند خریداری کنید می ‌توانید قیمت مناسب تری را جهت خرید یراق آلات پرداخت نمایید.

خرید درب ضد حریق

هر یک از فاکتورهای مربوط به قیمت یراق آلات درب های ضد حریق را پیش از خریداری و سفارش درب ها باید بررسی کنید و سپس بر اساس بودجه و نوع ساختمانی که دارید یکی از یراق آلات را سفارش دهید. دقت داشته باشید که زمان خریداری انواع یراق آلات درب های ضد حریق باید با کیفیت ترین نمونه های آنها را تهیه کنید تا زمان آتش سوزی خطری برای ساختمان به وجود نیاید.

فروش درب ضد حریق اینترنتی

امروزه بسیاری از افراد انواع تجهیزات مورد استفاده روی درب های ساختمانی را به صورت اینترنتی سفارش می ‌دهند. به همین دلیل برای خرید یراق آلات درب ضد سرقت نیز ترجیح خواهند داد که از طریق سایت های اینترنتی خرید یراق آلات را انجام دهند. اگر شما می خواهید خرید انواع یراق آلات درب های ضد حریق را به صورت اینترنتی انجام دهید تنها باید به فروشندگانی که در زمینه فروش یراق آلات تخصص دارند مراجعه کنید. آنها به خوبی می توانند شما را برای خرید تمامی تجهیزات راهنمایی کنند تا بهترین و با کیفیت ترین نمونه های تجهیزات را خریداری نمایید. برند تولید انواع یراق آلات را باید به خوبی زمان خریداری بررسی کنید و از کیفیت آنها مطمئن شوید.

مطالعه بیشتر:

مشخصات فنی درب ضد حریق

درب ضد حریق چیست؟

نصب درب ضد حریق

درب ضد حریق در چه مکان هایی کاربرد دارد؟

امتیاز دهید post