ساخت درب ضد آب

امروزه با توجه به اینکه فضاهای بهداشتی داخل منازل مسکونی و اداری بسیار کوچک شده اند و نوع استفاده از فضاهای بهداشتی نیز تغییر زیادی کرده است اکثر مردم نیاز مبرمی به درب های واتر پروف یا ضد آب و ضد رطوبت دارند. دربهای ضدآب یا می توانند چوبی باشند یا فلزی و با توجه به اینکه دربهای فلزی (آلومینیومی )  به خاطر شکل ظاهری دیگر مورد استقبال عموم نیست باید روشی را معرفی کرد که بتوان در چوبی را تبدیل به درب ضد آب کرد. چگونه درب ضد آب می شود؟

می توان در حالت کلی به این امر اشاره کرد بهترین راه حل ضد آب شدن درب چوبی جلوگیری از نفوذ آب به چوب است و بهترین روش آن استفاده از روکش ABS بر روی سطح درب که اختصارا به آن درب ABS می گویند.

در این دربها تمامی سطوح درب را با رزین خاصی به نام ABS پوشانده می شوند و با این روش درب ضدآب خواهد شد. روکش های دیگری که سازندگان درب از آن برای ضد آب شدن درب استفاده می کنند درب با روکش PVC  است ولی چون روکش پی وی سی رویه ای پلاستیکی و بسیار نازک مانند سفره یک بار مصرف است توان مقاومتی بالایی ندارد و برای درب ضد آب توصیه نمی شود .

درب ملامینه نیز یک نمونه ی دیگری از درب ضد آب است ولی با توجه به اینکه قابلمه یا کناره های درب روکش ملامینه نمی شود می تواند محل نفوذ آب به درب باشد و درب را به مرور زمان از بین ببرد روش دیگری که بسیاری از عامه مردم برای جلوگیری از نفوذ آب به درب میکنند استفاده از ورق های استیل یا آلومینیوم و چسباندن آن بر روی سطح پایینی درب است ولی این را در نظر بگیرید با این روش درب ضد آب نمی شود فقط شما پوسیدگی درب را در زیر این لایه فلزی نگه می دارید تا دیده نشود.

درب‌ها بر اثر رطوبت هیچ آسیبی نبینند.

هر چه طرح درب ضد آب ABS برجسته تر باشد قیمت آن بیشتر است.

 

ساخت درب ضد آب ABS

ساخت درب ضد آب ABS

 

برای کسب اطلاعات بیشتر ، مشاوره ، بازدید حضوری و خرید با ما تماس بگیرید

تلفن: ۰۲۱۴۴۹۷۸۹۷۴ – ۰۲۱۴۴۰۲۳۸۵۱ |  همراه: ۰۹۱۲۳۹۳۱۰۰۹


برای دیدن مدل ها و قیمت درب ضد آب ABS اینجا را کلیک کنید


 

امتیاز دهید post