رنگ بندی درب ضد سرقت چگونه است؟ آیا می‌توان روکش درب ضد سرقت را رنگ آمیزی کرد؟ اصلاً رنگ آمیزی درب ضد سرقت امکان پذیر است؟ رنگ بندی درب‌های ضد سرقت در بازار از تنوع زیادی برخوردار نیستند، تنها رنگ‌های محدودی برای انواع درب‌های ضد سرقت وجود دارد که می‌توانید رنگ مورد نظر خود را از بین آن‌ها انتخاب کنید. البته اگر علاقه‌مند هستید که درب هوشمند ضد سرقت شما رنگ خاصی داشته باشد، می‌توانید آن را رنگ آمیزی کنید.

درب‌های ضد سرقت در چه رنگ‌هایی در بازار توزیع می‌شوند؟

به هنگام انتخاب رنگ مورد نظر برای درب ضد سرقت خود باید دقت کنید که فضای داخلی و بیرونی خانه از نظر رنگ بندی نزدیک به هم باشند. بسیاری از مشتریان با توجه به این موضوع، مشتریان می‌توانند به راحتی رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنند. شما می‌توانید درب ضد سرقت سفید و قهوه‌ای را در بازار مشاهده کنید. در حقیقت انواع درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی در این دو رنگ روانه بازار می‌شوند.

ویژگی‌های درب هوشمند ضد سرقت قهوه ای

درب‌های ضد سرقت قهوه‌ای موجود در بازار از پرطرفدارترین و پرفروش‌ترین درب‌هایی که مورد توجه مردم قرار می‌گیرند. درب‌های ضد سرقت قهوه‌ای در طیف‌های متنوع و بر اساس دکوراسیون داخلی منازل توسط مشتریان انتخاب می‌شوند. اگر درب هوشمند ضد سرقت شما به رنگ قهوه‌ای باشد، دیگر نیازی نیست روی آلودگی‌ها و گرد و غباری که روی درب می‌نشیند، حساسیت زیادی نشان دهید. چرا که رنگ تیره آن باعث می‌شود آلودگی‌ها آن قابل مشاهده نباشد.
بنابراین اگر در محل کار و منزل شما رفت و آمد زیادی انجام می‌شود، درب هوشمند ضد سرقت قهوه‌ای بهترین گزینه‌ای است که می‌توانید برای تأمین امنیت مکان مورد نظر خود خریداری کنید.

 

معرفی رویه ی درب hdf

ویژگی‌های درب ضد سرقت سفید

درب ضد سرقت سفید، پس از رنگ قهوه‌ای به عنوان پرفروش‌ترین درب هوشمند در بازار می‌باشد. رنگ‌های سفید با سرویس‌های مبلمان و دکوراسیون مدرن داخلی خانه سازگاری دارد. درب ضد سرقت سفید زیبایی خاص خود را دارد، اما تنها مشکل پیرامون این درها کثیف شدن آن‌ها در بیشتر مواقع است. از مزایای درب‌های ضد سرقت سفید می‌توان عایق بندی مناسب آن اشاره کرد.
علت اینکه درب ضد سرقت سفید عایق بسیاری خوبی را برای صوت و گرما به شمار می‌رود، وجود یک ورق فولادی با ضخامت بالا است که باعث می‌شود محصولی با کیفیت روانه بازار شود.

در بین درب‌های ضد سرقت سفید، رنگ‌های سفید طلایی نیز دیده می‌شود، اما زمینه اصلی این درب‌ها سفید است و تزئینات روی آن مانند برجسته سازی یا فرورفتگی‌های آن به رنگ طلایی است. در مکان‌های مختلف می‌توانید از درب‌های ضد سرقت دو رنگ سفید و قهوه‌ای استفاده کنید.

رنگ بندی فلز درب‌های ضد سرقت

همان طور که می‌دانید قسمت فلزی درب‌های ضد سرقت، همواره در اثر باز و بسته شدن درب، ضربه‌های متعددی را تحمل می‌کند. به همین باید رنگ آمیزی آن‌ها با رنگ‌های پودر الکترواستاتیکی انجام شود. چرا که این رنگ‌ها مقاومت زیادی دارند و دچار خوردگی و زنگ زدگی نمی‌شوند. اگر رنگ فلز درب‌های ضد سرقت با رنگ اصلی آن‌ها سازگاری داشته باشند، فضای بهتری ایجاد خواهد شد.

رنگ آمیزی درب ضد سرقت چگونه انجام می‌گیرد؟

با توجه به این که در کشور ما مردم برای انتخاب سرویس مبلمان خود دچار محدودیت هستند و از طرفی رنگ بندی درب‌های ضد سرقت تنها در سه الی چهار رنگ محدود شده است، شاید شما برای درب هوشمند ضد سرقت خود به هیچ یک از رنگ‌های موجود در بازار را علاقه نداشته باشید. البته امکان رنگ آمیزی روکش درب ضد سرقت برای شما وجود دارد. در ادامه مقاله خواهیم گفت که چگونه روکش درب ضد سرقت خود را رنگ آمیزی کنید.

روکش درب‌های ضد سرقت چگونه رنگ آمیزی می‌شود؟

پیش از آن که رنگ آمیزی را آغاز کنید، ابتدا درب را از لولای خود خارج کنید و در جای دیگر بگذارید، رنگ آمیزی درب در جای اصلی خود باعث کاهش کیفیت رنگ آمیزی می‌شود و سایر فضاها دچار کثیفی خواهد شد. برای درب یک جای صاف و یا یک پایه در نظر بگیرید تا بتوانید به ساده‌ترین شکل رنگ آمیزی کنید. قبل از شروع رنگ آمیزی درب ضد سرقت، دستگیره‌های درب را جدا کنید تا رنگی نشوند.
حالا که همه چیز را فراهم کرده‌اید، بهتر با یک سمباده، سطح درب را صاف و عاری از هر گونه برجستگی کنید. برای ایجاد یکنواختی و تمیزکاری سطح درب بهتر است از یک پارچه با رطوبت کم استفاده کنید. بعد از انجام تمامی این مراحل، می‌توانید رنگ آمیزی درب ضد سرقت را شروع کنید. توجه داشته باشید که باید دو تا سه بار درب را رنگ کنید تا سطح آن یکنواخت و یکدست شود.

نکاتی که در زمان رنگ آمیزی باید به آن‌ها توجه داشته باشید

اگر درب کثیفی و لکه‌های زیادی داشته باشد، بهتر است قبل از رنگ آمیزی با مواد شوینده مخصوص آن را تمیز کنید. اگر تصمیم دارید که رنگ آمیزی درب را با چندین رنگ انجام دهید، بهتر است، فرآیند رنگ آمیزی را با یکی از رنگ‌های مورد نظر خود کامل کنید تا زمینه اصلی رنگ مشخص شود، در نتیجه می‌توانید رنگ دوم با پوشاندن برخی از قسمت‌هایی که می‌خواهید به رنگ اصلی بماند، استفاده کنید.

پاک سازی و تمیزکاری درب ضد سرقت

بعد از رنگ آمیزی درب، باید نسبت به تمیزی آن توجه ویژه‌ای داشته باشید، شما می‌توانید برای اینکه درب هوشمند ضد سرقت شما دچار کثیفی زیادی نشود و همواره تمیز و درخشان باقی بمان می‌توانید هر هفت روز یک بار با یک دستمال مرطوب به ضد عفونی کردن درب ضد سرقت بپردازید. مواد پاک کننده مانند شیشه پاک کن و اسفنج تأثیر خوبی روی تمیزی درب می‌گذارد. برای استفاده از محلول‌های شیمیایی حتماً از یک کارشناس پرس و جو کنید، زیرا ممکن است رنگ درب شما دچار آسیب دیدگی شود.

 

در پایان

در این مقاله به طور کامل به مراحل رنگ آمیزی بر روکش درب ضد سرقت پرداختیم. اگر شما می‌خواهید از بین طیف‌های رنگی درب‌های ضد سرقت موجود در بازار، بهترین و با کیفیت‌ترین رنگ را انتخاب کنید، قبل از آن حتماً با کارشناسان و مشاوران ما در گروه صنعتی درکو مشورت کنید. اگر مد نظر شما رنگ‌های سفارشی می‌باشد، زیر همین پست سؤالات و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

درب ضد سرقت لوکس

نصب درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

دستگیره درب ضد سرقت

کلید درب ضد سرقت

امتیاز دهید post