شماره تماس جهت سفارش درب ضد سرقت و داخلی 09128332690 - شماره تماس جهت سفارش درب ضد حریق و اتاق سروری 09125464081

درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت امروزه به یکی از ابزار حفظ امنیت در تمامی ساختمان های مسکونی، ادارات و آپارتمان های تجاری تبدیل شده است، در این میان همان طور که می دانید درب ضد سرقت دارای انواع و مدل های مختلفی است که درب ضد سرقت فلزی یکی از مستحکم ترین آنها می باشد.

آشنایی با درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت امروزه به یکی از ابزار حفظ امنیت در تمامی ساختمان های مسکونی، ادارات و آپارتمان های تجاری تبدیل شده است، در این میان همان طور که می دانید درب ضد سرقت دارای انواع و مدل های مختلفی است که درب ضد سرقت فلزی یکی از مستحکم ترین آنها می باشد.

درب ضد سرقت فلزی و مشخصات آن

همان طور که همه می دانند درب ضد سرقت دربی است که به لحاظ شاخصه های امنیتی زیادی با درب های معمولی متفاوت است، این درب ها برای حفظ امنیت و جلوگیری از ورود سارقان و دزدان طراحی و ساخته شده اند.
درب های ضد سرقت از نوع درب هایی هستند که در مقابل هر گونه فشار و دستکاری و مته کوبی ایمن و مطمئن باشند، البته نمی توان گفت درب ضد سرقت را اصلا نمی توان خراب کرد اما به هر حال درجه ایمنی اش از درب های معمولی بسیار بیشتر است و همه تولید کنندگان سعی می کنند به گونه ای آنها را بسازند که بتوانند امنیت را به مقدار زیادی فراهم کنند.
درب ضد سرقت فلزی از لحاظ لولا و تعدادش، قفل و نوعش، جنس و ضخامت چهار چوب، جنس لایه داخلی، عایق بندی ها و قیمت با درب های معمولی متفاوت است.
بازار داخلی درب های ضد سرقت ایران در اختیار تولیدات ایرانی و محصولات دو کشور چین و ترکیه می باشد که در این بین به دلیل شرایط مطلوب و قیمت متعادل تر درب های ضد سرقت ایرانی، بیشترین خرید و فروش بازار در دست کالای ایرانی است.
درب های ایرانی بیشتر در طرح و مدل درب های ضد سرقت ترکیه به بازار عرضه می شود که جنس لایه رویه آنها نیز بیشتر ام دی اف و طرح چوب است و این فقط مدل هایی از درب های ضد سرقت چینی است که درب های تمام فلز و استیل را به بازار می آورند.

معایب درب ضد سرقت فلزی

درب ضد سرقت فلزی تماما از فلز استیل و برنج است و خریداران برای خرید آنها بعد از انتخاب رنگ باید دقت کنند که دربی بخرند که دچار زنگ زدگی و خوردگی نباشد و یا به مرور زمان این اتفاق برایش نیفتد.
البته گاهی ما درب ضد سرقت فلزی را برای منطقه ای جغرافیایی می خواهیم که هوایش مرطوب است و دائما بارندگی دارد که در این مواقع باید کمی در خرید درب ضد سرقت فلزی تردید کنیم.
برای زیبا تر کردن درب ضد سرقت فلزی بعد از لایه فلزی که روی شان دارند، روکشی از پودر های الکترواستاتیکی به رنگ چوب به روی شان کشیده می شود تا رنگی زیباتر به خود بگیرند.
در هنگام خرید درب ضد سرقت فلزی باید دقت کرد که در صورتی که درب دارای قسمت های چوبی هم باشد رنگ فلز از پشت دیده می شود و باید دقت کرد که رنگ مناسبی را انتخاب کرد که با دکوراسیون خانه تفاوت چندانی نداشته باشد.

مزایای درب ضد سرقت فلزی

البته درب های ضد سرقت فلزی با وجود عیوبی که دارند، دارای مزایای فراوانی هستند که ابتدا می توان به ایجاد امنیت بیشتر آنها نسبت به درب های ضد سرقت چوبی اشاره کرد.
درب ضد سرقت فلزی این قابلیت را دارد که در قسمت های مختلفی از بدنه خود امکان گنجاندن چندین قفل دیگر را به خریدار بدهد.
انواع درب ضد سرقت فلزی علاوه بر اینکه می توانند از عایق صوتی، برودتی و حرارتی استفاده کنند می توانند درجه های مختلفی از دما را نیز تحمل کنند بدون اینکه تغییرات فیزیکی در خود ایجاد نکنند.
گاهی اوقات مشتریان جذب زیبایی و رنگ و لعاب درب های چوبی می شوند در صورتی که با کمی فرفورژه می توان زیبایی زیادی به درب ضد سرقت فلزی داد.

 

مشخصات درب ضد سرقت فلزی

انواع درب های ضد سرقت فلزی باید دارای ویژگی های استانداردی باشند، نوع استاندارد این درب ها دارای قفل شب بند و دستگیره هستند.
همه درب های ضد سرقت فلزی باید دارای قفل های دوازده زبانه باشند که در دو یا سه جهت بچرخند و دارای هشت کلید کامپیوتری برای استفاده کاربر باشند.
درب های ضد سرقت فلزی باید دارای انواع عایق بندی های صوتی، حرارتی و برودتی، ضد اسید و … باشند، همچنین نوار عایق بندی برای گرد و غبار را نیز داشته باشند.
لولا های درب های ضد سرقت فلزی باید از دو طرف مخفی باشند و هر درب باید سه تا چهار لولا داشته باشد.

 

درب ضد سرقت فلری

ضخامت درب ضد سرقت فلزی باید هفت سانتی متر و ضخامت چهارچوبش دوازده سانتی متر باشد، رویه درب از فولاد و دارای چشمی با زاویه دید کامل باشد.
ناگفته نماند که بسیاری از درب های ضد سرقت فلزی دارای قفل های الکترونیکی و برخی هم دارای قفل های مکانیکی هستند که الکترونیکی ها بدون کلید و مکانیکی ها فقط با یک کلید باز می شوند.
البته قفل های چشمی، اثر انگشتی و کارتی نیز در بسیاری از درب های ضد سرقت فلزی کارخانجات و مناطق امنیتی نیز استفاده می شود.
با همه این توضیحات باید عرض کنیم که درب های ضد سرقت فلزی در ایران کمتر ساخته می شوند و آن درب های فلزی که در ایران است همه متعلق به چین می باشد و همان طور که همه می دانند چینی ها اجناس با کیفیت پایین و ارزانی را روانه بازار ایران می کنند.
درب های ضد سرقت فلزی چینی دارای ضخامت کمتر از یک میلی متر می باشند، یک قفل دارند و آن قفل زبانه هایی دارد که در چند جهت می چرخد، این درب ها از نظر استحکامات و عایق بندی ها بسیار ضعیف هستند.
یادآور می شود که درب ضد سرقتی که برای منزل مسکونی خریداری می شود می تواند از لحاظ ایمنی با درب ضد سرقتی که برای ویلا، باغ، ادارات و کارخانجات تهیه می شود، متفاوت باشد، درب ضد سرقت فلزی بیشتر برای مکان هایی مناسب است که نیاز به امنیت صد در صدی است.
درب های ضد سرقت فلزی که برای کارخانجات استفاده می شود باید درجه ایمنی بیشتری داشته باشند چون در خارج شهر است و امکان هر نوع تخریبی در آن وجود دارد پس باید لایه های فلزی این درب ها دارای ضخامت بالای یک میلی متر باشد و از عایق بندی های ضد تخریب، ضد اسید و ضد مته استفاده شود و انواع قفل های مناسب را برای آنها به کار گرفته شده باشد.

انواع درب ضد سرقت فلزی

درب های ضد سرقت فلزی به سه دسته درب های ضد سرقت ترک، درب های ضد سرقت چینی و درب های ضد سرقت ایرانی تقسیم می شوند.

درب های ضد سرقت ترک در این تقسیم بندی بالاترین کیفیت را دارند و به همین دلیل گران ترین نوع درب ضد سرقت فلزی به شمار می آید. نکته مهم درباره درب ضد سرقت فلزی ترک این است که این درب ها نصب شان کار آسانی نیست پس حتما باید متخصصین آن ها را با دقت زیادی نصب کنند. چرا که عدم نصب صحیح درب ضد سرقت موجب می شود عملکرد درستی نداشته باشد.

انواع درب ضد سرقت فلزی

 

درب های ضد سرقت ایرانی در رده دوم کیفی قرار می گیرند و قیمت پایین تری نسبت به انواع درب ضد سرقت ترک دارند . کیفیت و ظاهر درب ضد سرقت ایرانی تا اندازه ای نزدیک به نمونه های ترکیه ای است اما خب با درب ضد سرقت ترکیه ای اختلاف دارد.

درب های ضد سرقت چینی در پایین ترین رده قرار می گیرند. از دو نوع دیگر قیمت پایین تری دارند ولی خب این بدین معنی نیست که بی کیفیت باشند.

این درب ها علاوه بر کیفیت کلی و قیمت تفاوت های دیگری هم دارند. به طور مثال درب های ضد سرقت چینی وزن کمی دارند و به نسبت دو نوع درب دیگر سبک تر هستند. به طوری که تقریبا هر درب ضد سرقت ترک دو برابر درب ضد سرقت چینی وزن دارد. یا مثلا زمانی که صرف نصب درب ها می شود با هم متفاوت است. نصب درب های چینی در مدت زمان کوتاهی قابل انجام است اما همان طور که در بالا اشاره شد برای نصب درب های ترکیه باید نیروی متخصص این کار را انجام دهد و دست کم یک تا دو ساعت زمان نیاز است. چون نصب قفل های ضد سرقت است که اهمیت دارد و زمان بر خواهد بود.

رویه درب های ضد سرقتی که در بالا نام بردیم هم با هم متفاوت است. رویه درب های ضد سرقت چینی استیل است که با رنگ کوره ای پوشانده شده است ولی در مورد درب های ضد سرقت ترک، فلزات با رویه ای از جنس ام دی اف پوشانده شده اند که یا روکش چوبی دارد و یا روکش پی وی سی.

اگر قصد خرید درب ضد سرقت فلزی با کیفیت و قیمت مناسب را دارید می توانید با کارشناسان گروه صنعتی درکو تماس بگیرید ویا با مراجعه حضوری به دفتر شرکت واقع در بلوار فردوس شرق نمونه ها را نزدیک مشاهده نمایید.

ما مفتخریم با سال ها سابقه در زمینه توزیع و اجرای درب ضد سرقت ، درب ضد حریق، درب چوبی لوکس ساختمانی , درب داخلی و درب ضد آب , درب اتاق سرور , درب بیمارستانی، انواع درب های چوبی ساختمانی، اقدام به تهیه درب های اورجینال با بهترین کیفیت و متریال موجود در بازار کشور ترکیه و همچنین بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی  نموده و آماده ارایه بهترین خدمات به هموطنان عزیز می باشیم. این مجموعه تلاش دارد جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت برای آپارتمان، ویلا و لابی و همچنین درب های ضد حریق را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد.

درب ضد سرقت لوکس

نصب درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

دستگیره درب ضد سرقت

کلید درب ضد سرقت

 

امتیاز دهید post
2021-12-16T21:13:41+03:30

ارسال یک دیدگاه

1 × 1 =