رویه های درب ضدسرقت TUNA AHSAP

رویه های درب ضدسرقت TUNA AHSAP در بحث امنیت درب ضدسرقت مقوله بسیار مهمی است ولی برای بسیاری از خریداران اهمیت شکل ظاهری و زیبایی درب مقوله مهمتری است و آن چیزی که می تواند زیبایی را به درب ضد سرقت بدهد رویه درب است. درب ضد سرقت ترک تونا احشاپ دارای تنوع بسیار زیادی در رویه ها است که در ذیر به ترتیب آن ها را نام می بریم:

1) تمام برجستهVIP: این مدل درب ضد سرقت دارای رویه هایی با تنوع روکشی و طرح هایی مختص شرکت تونا احشاپ است.

2) برجسته لوکس : این مدل درب ضد سرقت دارای برجستگی زیاد با طرح های مدرن و تنوع در روکش های طبیعی هستند.

3) برجسته کلاسیک : این مدل درب ضد سرقت دارای برجستگی با طرح های کلاسیک و تنوع در روکش های طبیعی مانند روکش گردوئی ، راش و مائون هستند.

4) نیم برجسته کلاسیک : این مدل درب ضد سرقت دارای برجستگی کم با طرح های کلاسیک و تنوع در روکش های طبیعی مانند روکش گردوئی ، راش و مائون هستند و از پرطرفدار ترین دربهای ضد سرقت  است .

5) لمینت : این مدل درب ضد سرقت دارای رویه های دو رنگ و چند رنگ با طرح های مدرن و خاص هستند و برای فضا های اداری یا  مرطوب پیشنهاد می شوند.

6) اولترا لام : این مدل درب ضد سرقت دارای رویه های براق و شفاف با طرح های مدرن و خاص و اکثرا سه بعدی هستند و برای فضا های مرطوب بسیار مناسب است.

7) رستیک پنل : این مدل درب ضد سرقت بسیار پرطرفدار بوده و دارای سطحی صاف که با ابزار دقیق سی ان سی طرح های بیشماری بر روی سطح درب ایجاد میشود تولید میشوند و با طرح های بسیار متنوع و زیبا هستند و برای اکثر فضاها توصیه میگردد.

8) مدل خاص : این مدل درب ضد سرقت معمولا در ورودی لابی ساختمان ها دربهای ویلا های بزرگ و فضاهای خاص مورد استفاده قرار میگرد و اکثرا درب ضد سرقت یک و نیم لنگه و یا درب ضدسرقت دولنگه است.

محصولات درب ضد سرقت

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

محصولات درب ضد آب

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

درب ضد سرقت تونا ترکیه

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

درب ضد سرقت سزار ترکیه

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱
امتیاز دهید post