قصد دارید برای خرید یک درب ضد سرقت ایتالیایی اقدام کنید؟ می خواهید با خصوصیات و ویژگی های این نوع درب ها بیش تر آشنا شوید و یک نمونه اصل و با کیفیت از این محصولات را خریداری کنید؟ در بازار انواع مختلف ایرانی، ترکی، چینی و ایتالیایی این درب ها تولید شده و به فروش می رسند. هر یک از این محصولات ویژگی های منحصر بفردی دارند اما نمونه های ایتالیایی این نوع درب ها با کیفیت تر بوده و استفاده بسیار پر طرفدار می باشند. 

درب ضد سرقت ایتالیایی 

شناخت درب ضد سرقت ایتالیایی نسبت به دیگر نمونه از این درب ها با چالش های خاصی همراه بوده و به یکی از دغدغه های بزرگ خریداران تبدیل شده است. برای شناخت درست این نوع درب ها باید بدانید که این محصولات طراحی منحصر بفردی داشته و بسیار زیبا و شکیل هستند. از طرفی متریال های به کار رفته در این محصولات بسیار مرغوب و با کیفیت بوده و همین امر سبب می شود تا درب هایی بسیار محکم و با دوام تولید شوند. این درب ها طول عمر بالایی داشته و نیاز خاصی به تعمیر و نگهداری ندارند. برای ساخت این نوع درب ها از تکنولوژي های خاصی استفاده می کنند تا محصولات بسیار امن تولید کنند.

 این نوع درب ها به گونه ای طراحی و ساخته می شوند که امکان ورود افراد غیر متفرقه و سارقان از آن ها وجود نداشته و با استفاده از این درب ها دزد ها تحت هیچ شرایطی نمی توانند از ساختمان ها دزدی کنند. این نوع درب ها غالبا با استفاده از متریال های چوبی تولید می شوند و در بسیاری از آن ها از روکش های پی وی سی بر روی آن ها استفاده می شود. از این رو تنوع طرح و رنگ این محصولات بسیار زیاد بوده و همه افراد با نیاز ها و سلیقه های مختلف می توانند از این نوع درب ها استفاده کنند. مکانیزم به کار رفته در این محصولات به این گونه است که دارای یک محور مرکزی بوده که به شکل چرخش از وسط است. لولا های به کار رفته در این نوع درب ها مخفی شده و از این طریق ظاهر شکیل تری به درب ها هدیه می کنند. 

مزایایی درب ضد سرقت ایتالیایی 

همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، این محصولات را در انواع و نمونه های مختلفی تولید می کنند که در این میان، نمونه های ایتالیایی این نوع درب ها از کیفیت بالاتری برخوردار بوده و بسیار مرغوب تر هستند. خرید و استفاده از درب ضد سرقت ایتالیایی می تواند با مزیت های زیادی برای افراد همراه باشد که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • استفاده از مواد اولیه و متریال های بسیار مرغوب 
  • تنوع بالا در طرح و رنگ 
  • تولید شده در ابعاد و سایز های مختلف 
  • مخفی بودن لولا ها 
  • داشتن ظاهری زیبا و شکیل
  •  وزن مناسب 
  • نصب آسان و سریع
  • مجهز به قفل های بسیار مدرن و امروزی
  • تولید شده با برترین تجهیزات روز دنیا 
  • مجهز به روکش های ضد آب 
  • مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه 
  • مجهز بودن قسمت داخلی به یک یا دو پوشش فولادی پشتیبان 
  • متغیر بودن تعداد لولا ها و نصب آن ها بر اساس ابعاد و وزن درب ها 
  • وجود یراق آلات محکم برای تحمل وزن درب ها 
  • مجهز بودن به نوار های پلاستیکی برای عدم عبور گرد و غبار ها 
  • عایق بودن حرارتی و صدا 
  • مقاومت بالا در برابر حریق و آتش سوزی 
  • استحکام بالا در برابر آب و رطوبت 
  • و …

راهنمای خرید درب ضد سرقت ایتالیایی 

اگر قصد خرید درب ضد سرقت ایتالیایی را دارید، باید نکاتی را در نظر گرفته و بر اساس آن ها تصمیم بگیرید. در زمان خرید این محصولات باید به برند سازنده آن ها توجه داشته باشید و نمونه هایی را خرید کنید که توسط شرکت های معروف تولید شده باشند. البته دقت داشته باشید که نمونه های بی کیفیت و تقلبی این محصولات نیز در بازار وجود دارند و شما باید فقط مدل هایی را برای خرید انتخاب کنید که حتما اصل و مرغوب هستند. علاوه بر این ابعاد و سایز این نوع درب ها را به درستی اندازه بگیرید و سپس بر اساس این اندازه ها برای خرید اقدام کنید. به متریال به کار رفته در این محصولات توجه کنید و محصولی را خریداری کنید که با استفاده از مواد اولیه مرغوبی ساخته شده باشد.

 به میزان امنیت، تعداد و نوع قفل ها، دستگیره و لولای آن ها نیز دقت کنید و نمونه هایی از این محصولات را خریداری کنید که کاملا امن و قابل اعتماد باشند. دقت داشته باشید که محصولی که برای خرید انتخاب می کنید کاملا ضد آب بوده و در برابر آتش سوزی ها مقاومت بالایی از خود نشان دهد. برای خرید یک نمونه مناسب و با کیفیت از این محصولات می توانید به فروشگاه ما مراجعه کرده و محصولات اصل و بسیار مرغوبی را در پایین ترین قیمت های ممکن خریداری نمایید. 

قیمت درب ضد سرقت ایتالیایی 

درب ضد سرقت ایتالیایی را در انواع و نمونه های مختلفی تولید می کنند. همین امر سبب می شود تا کیفیت های مختلفی از این محصولات در بازار موجود باشند. از این رو نمی توان قیمت ثابتی برای آن ها تعیین کرد. هر یک از این محصولات با توجه به فاکتور های مختلفی قیمت گذاری می شوند. نوسانات قیمت ارز و دلار نیز اجازه ثابت ماندن قیمت این محصولات را نمی دهند و نمی توان مبلغ ثابتی برای خرید آن ها تعیین کرد. سایز و ابعاد این نوع درب ها از فاکتور های مهمی هستند که در تعیین قیمت آن ها موثر است. معمولا نمونه های بزرگ تر این محصولات در قیمت های بالاتری به فروش می رسند.

البته متریال به کار رفته در ساخت این محصولات نیز از امیت ویژه ای برخوردار است. هر چه مواد اولیه مورد استفاده در این محصولات با کیفیت تر باشد، آن درب را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند. برند سازنده نیز عامل مهم دیگری است که در قیمت گذاری این محصولات بسیار مهم می باشد. شرکت های معروف تر محولات با کیفیت تری تولید کرده و درب های تولید شده خود را با قیمت های بالاتری به بازار می فرستند. علاوه بر همه این ها، تکنولوژي به کار رفته در درب ها نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هر چه محصول تولید شده امنیت بیش تری برای ساختمان ها فراهم کند، گران قیمت تر می باشد. 

کلام آخر درباره درب ضد سرقت ایتالیایی

برای افزایش امنیت در ساختمان ها خوب است که برای خرید و نصب درب ضد سرقت ایتالیایی اقدام کنید. این نوع درب ها از کیفیت بالایی برخوردار بوده و بسیار مرغوب هستند. متریال به کار رفته در آن ها کاملا اصل و با کیفیت بوده و برای ساخت این محصولات از تکنولوژی های پیشرفته روز دنیا استفاده می شود. اگر به دنبال یک درب ضد آب و ضد حریق هستید که عایق حرارتی و صوتی مناسبی نیز باشد، این نوع درب ها می توانند انتخاب های مناسبی برای شما باشند. 

سوالات متداول برای درب ضد سرقت ایتالیایی 

  1. بهترین درب های ضد سرقت در کدام کشور اروپایی تولید می شود؟
    شرکت های ایتالیایی فعال در این حوزه محصولات بسیار مرغوب و با کیفیتی تولید می کنند که دوام بالایی داشته و بسیار امن هستند.
  2. وزن درب های ضد سرقت ایتالیایی چگونه است؟
    این نوع درب ها کاملا سنگین و با دوام بوده و تقریبا دو برابر نمونه های ترک وزن دارند. از این رو طول عمر زیادی داشته و امکان ورود غیر مجاز به ساختمان ها را به صفر می رسانند.
  3. تولید درب های ضد سرقت اولین بار توسط کدام کشور آغاز شد؟
    این نوع درب ها برای اولین بار در ایتالیا تولید شده و بعد از گذشت چند سال، کشور ترکیه نیز برای ساخت این درب ها اقدام کرد.
امتیاز دهید post