اجزا و متعلقات درب ضد سرقت

اجزا و متعلقات درب ضد سرقت متشکل از سه عنصر اصلی است که در ذیل به آن اشاره خواهیم کرد. لازم به ذکر است که درب ضد سرقت دارای اجزا متنوعی مانند پشم سنگ یا یونولیت داخل ، رویه های خاص محیط های اسیدی و.. چشمی های دیجیتالی یا معمولی ، قفل های چنگکی اتوماتیک و قفل های متنوع دیگر ، اکسسوری های متنوع الکتریکی و … نیز می توان نام برد .

۱)استراکچر

یکی از اصلی ترین اجزا تشکیل دهنده درب ضد سرقت که به معنای شاسی و متریال اصلی درب ضد سرقت است و تمامی اجزا دیگر درب بر روی آن نصب می شوند.

قدرت و کیفیت ساخت استراکچر هر مقدار بیشتر باشد امنیت درب به همان اندازه بیشتر می شود. استراکچر درب ضد سرقت به طور معمول از کلاف فلزی ، کمربندهای فلزی و صفحه ی فولادی تشکیل می شود.

۲)رویه

اصلی ترین جزو درب ضد سرقت از لحاظ بصری و زیبایی رویه درب است که می تواند یک درب را زیبا و یا معمولی جلوه دهد رویه درب ضد سرقت است. با توجه به سلایق متنوع در بازار فروش درب ضد سرقت رویه های دربهای ضد سرقت نیز از تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ ساخته می شوند. اکثر طرح درب ضدسرقت مورد استفاده رویه های روکش طبیعی با طرح های برجسته ، نیم برجسته و صاف هستند.

۳)قفل و دستگیره

یراق آلات مورد استفاده در دربهای ضد سرقت اعم از قفل درب ضد سرقت ، دستگیره ،توپی ، قفل پستچی و … از اهمیت به سزایی در درب ضد سرقت بهره می برند اکثر دربهای ضد سرقت از دو نوع قفل ها کالی یا کاله ترکیه استفاده می کنند و همه ی دربهای ضد سرقت چشمی نیز دارند. دستگیره های مورد استفاده در این دربها نیز از طرح های متنوع و رنگ های طلایی یا نقره ای هستند.

قفل های هوشمند محبوبیت بالایی دارند، برای ورود باید یک کلید الکترونیکی داشته باشید و به راحتی می توانید درب را با گوشی هوشمند خود کنترل کنید. اگر کسی بخواهد به زور وارد شود آلارم قفل به صدا درآمده و صاحبخانه را آگاه می کند.

۴)لولا

یکی دیگر از اجزای مهم درب ضد سرقت، لولا می باشد. لولای درب ضد سرقت از داخل و خارج پنهان است و سارق نمی تواند به راحتی با اهرم کردن لولا درب را باز کند.

۵)زنجیر درب

یکی از اجزای اختیاری درب ضد سرقت، زنجیر درب می باشد، این باعث می شود که درب را کمی باز کنید و شخصی که پشت درب است را به راحتی ببینید.

۶)چشمی

یک لنز کوچک است که به افراد اجازه می دهد بدون باز کردن درب، فردی که بیرون است را ببینند.

در انتها یادآور می شویم گروه صنعتی درکو توانمندی ارائه هر گونه خدمات و ساخت درب ضد آب، درب ضد حریق و درب ضد سرقت و درب لابی و همچنین نصب درب ضد سرقت و تمامی درب های ساختمانی را به شما سروران گرامی دارد.

محصولات درب ضد سرقت

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

محصولات درب ضد آب

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

درب ضد سرقت تونا ترکیه

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

درب ضد سرقت سزار ترکیه

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱
امتیاز دهید post