کپی کردن کلید درب ضد سرقت

یکی از اولین و مهمترین سوالاتی که معمولا مشتریان و خریداران درب ضد سرقت از فروشندگان میپرسند این است که آیا کلید های درب ضد سرقت قابل کپی و ساخت  هستند یا خیر؟

باتوجه به پیکربندی سیلندرهای قفل و توپی و همچنین کلید های آنها و واردکننده محصول این سوال پاسخ های متفاوتی را دارا میباشد. اما در بیش از ۸۵ درصد سیلندر های بکار رفته در درب های ضد سرقت چینی موجود در بازار ایران جواب این سئوال شما میتواند مثبت باشد  و میتوان از کلید ها کپی برداری کرد چون  این نوع سیلندر ها از کلید ها کامپیوتری  معمولی  برخوردار بوده و به راحتی قابل ساخت می باشند .گروه صنعتی درکو  با  احترام به  مشتریان خود ازسیلندر های مرغوب و درجه یک  ساخت ترکیه و حتی داخلی که قابلیت ساخت و کپی برداری نمی باشند در درب های ضد سرقت درکو بهره گیری نموده است

در واقع این نوع سیلندر ها از کیفیت ساخت بالاتری برخوردار بوده اند به گونه ای که دارای سیلندرهای سه لاین بوده که قابلیت کپی برداری از کلید ها را از بین برده و به نوعی ضریب ایمنی را در ضد سرقت بودن این نوع درب ها به مراتب بالاتر برده است. گروه صنعتی درکو نماینده انحصاری درب ضد سرقت تونا احشاپ ترکیه در ایران مفتخر است تا بهترین کیفیت را در ارائه محصولات به مشتریان خود در نظر بگیرد.

محصولات درب ضد سرقت

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

محصولات درب ضد آب

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

درب ضد سرقت تونا ترکیه

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

درب ضد سرقت سزار ترکیه

برای قیمت بهتر همین حالا تماس بگیرید ۱

امتیاز دهید post