آیا درب ضد سرقت عایق صدا می باشد ؟

درب ضد سرقت عایق صدا نیز می توان باشد. به این علت که در هنگام ساخت درب ضد سرقت در دوطرف درب 2 صفحه فولادی قرار می گیرد و مابین آن دو صفحه فولادی ، شبکه های فلزی قرار می گیرد که در بین آنها هوا وجود دارد .

این هوای محبوس در داخل درب های ضد سرقت می تواند به عنوان یک عایق مناسب صدا عمل کند . اما همانطور که در ابتدا گفته شد این مورد فقط در درب های ضد سرقت استاندارد رعایت می شود . در درب های ضد سرقت چینی به جای استفاده از این شبکه های فولادی از شبکه های مقوایی استفاده می شود که این یکی از دلایل وزن پایین درب های ضد سرقت چینی است . این درب ها که از ضد سرقت بودن فقط نام آن را یدک می کشند به هیچ وجه در برابر صدا عایق نیستند و از امنیت بسیار پایینی نیز برخوردار می باشد .

اینکه هیچ ارزانی بی دلیل نیست درباره درب های ضد سرقت چینی هم صدق می کند . در تمامی درب های ضد سرقت گروه صنعتی درکو ( چه درب ضد سرقت ایرانی که در داخل تولید می شود و چه درب ضد سرقت ترک وارداتی ) این مسائل به صورت کامل رعایت شده است و همیشه خیال مشتریان ما از بابت کیفیت درب ها راحت و آسوده است.

همچنین در صورت درخواست مشتری داخل درب ضد سرقت پشم شیشه یا پشم سنگ نیز به کار برده می شود.‍‍‍ همچنین برای مکان هایی مثل استدیو و سالن اجتماعات میتوان از روکش چرمی برای زیبایی و عایق بیشتر صدا نیز استفاده کرد.




امتیاز دهید post