4 روش عالی و کم هزینه برای دکوراسیون لوکس و مدرنیته سازی منزل

588

شاید تغییر دکوراسیون منزل و مدرنیته کردن آن در نگاه اول کاری پرهزینه و سخت به نظر برسد زیرا بسیاری از ما هنگامی که به دکوراسیون مدرن فکر می کنیم اغلب تصورمان مبلمان لوکس و دکوراسیون مجلل است اما در این مطلب نشان می دهیم با تغییرات بسیار کوچک و کم هزینه می توان ظاهری لوکس و مدرن به منزل بخشید. با ما همراه باشید.

مدرنیته سازی منزل
مدرنیته سازی منزل

1. سادگی

قدم اول برای مدرنیته سازی منزل، ساده کردن آن است.شلوغ کردن فضای منزل با لوازم تزیینی راحت است، پس توجه داشته باشید که در به کارگیری فضا هدفمند عمل کنید.

مدرنیته سازی منزل
مدرنیته سازی منزل

برای خلوت کردن و ساده سازی دکوراسیون، از مبلمان غیرضروری و میزهای بی استفاده و وسایلی از این قبیل خلاص شوید. سپس اقلام دکوراسیون اضافه را حذف کنید، برای این کار می توانید از قانون سه استفاده کنید، مثلا از سه بالش روی مبلمان اتاق نشیمن استفاده کنید نه بیشتر، سه بطری شیشه ای روی میز ورودی قرار دهید نه بیشتر و غیره.

پیشنهاد می کنیم برای ساده سازی منزل، با نگاه مینیمالیستی به فضا نگاه کنید تا تشخیص لوازم اضافی راحت تر شود.

2. پرده های منزل

اگر پرده های مورد استفاده در منزل از جنس ضخیم و بی کیفیت است توصیه می شود هرچه زودتر آن ها را با پرده های ظریف و زیبا از جنس های مرغوب تر جایگزین کنید.

مدرنیته سازی منزل
مدرنیته سازی منزل

دکوراسیون پنجره و پرده برای ظاهر لوکس منزل بسیار اهمیت دارد و پرده های خشن باعث تیره شدن خانه می شود.

در صورتی ه سقف خانه بلند است از پرده های بلند استفاده کنید تا از دو تکه شدن فضا جلوگیری شود.

3. نورپردازی مناسب

هیچ چیز به اندازه نورپردازی مناسب در مدرنیته سازی دکوراسیون منزل تاثیر ندارد. از قطعات و لامپ های بزرگ برای اتاق نشیمن و ناهارخوری استفاده کنید و برای بزرگ دیده شدن خانه،چراغ های شیک و دکوری میزی را فراموش نکنید.

مدرنیته سازی منزل
مدرنیته سازی منزل

از کارهای غیرمعمول نترسید مثلا استفاده از لوستر در حمام می تواند ظاهری مجلل به فضای آن ببخشد یا یک ردیف لامپ آویزی فلزی برای آشپزخانه در مدرنیته سازی تاثیر شگفت انگیزی دارد.

4. گل و گیاهان

استفاده از گلدان های لوکس و تزیینی پر از گل های زیبا باعث ایجاد ظرافت و طراوت شده و دکوراسیون منزل را باشکوه می کند. معمولا وقتی وارد یک خانه می شوید اولین چیزی که به آن توجه می کنید فضای سبز و دکوراسیون طبیعی آن است.

مدرنیته سازی منزل
مدرنیته سازی منزل

برای ایجاد محیط مدرن و لوکس در منزل، توصیه می شود در همه اتاق ها از انواع گل های تزیینی آپارتمانی استفاده کنید.