عکس های جالب از دکوراسیون داخلی و دیزاین اتاق کودک

3043

اتاق کودک تنها مکانی برای خوابیدن او نیست بلکه اتاقی برای بازی و سرگرمی، فکر کردن و مطالعه نیز می باشد بنابراین مهم است که چه نوع طراحی داخلی برای آن در نظر گرفته و تا چه حد در این زمینه خلاقیت نشان دهید. در ادامه ایده های جالب برای دکوراسیون و طراحی اتاق کودک قرار داده ایم.

4 ایده برای دکوراسیون اتاق کودک

1. تختخواب در ارتفاع

دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک

یکی از روش های جالب برای اتاق کودکان قرار دادن تختخواب و محل خواب در قسمتی بالاتر از سطح زمین است، این کار کمک زیادی به افزایش فضای اتاق و بازی بچه ها می دهد اما لازم است که اتاق سقف بلندی داشته باشد و فاصله بین تخت و سقف مناسب در نظر گرفته شود.

2. تختخواب تاشو

دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک

اگر کودک شما از تختخواب در اتاق خوشش نمی آید می توانید از تختخواب های تاشو استفاده کنید، این تختخواب ها در طول روز اصلا قابل دید نبوده و فضایی اشغال نمی کنند.

3. رنگ آمیزی اتاق

دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک

نقاشی و رنگ آمیزی اتاق کودکان بسیار مهم است و تاثیر زیادی در روحیه آن ها به جا می گذارد، از به کار بردن رنگ های تیره برای اتاق خواب خودداری کنید. همچنین می توانید با توجه به علایق کودک خود تم خاصی را برای نقاشی اتاق کودک استفاده کنید.

4. اتاق خواب برای بچه های پرانرژی

دکوراسیون اتاق کودک
دکوراسیون اتاق کودک

اگر کودک پرانرژی و پر جنب و جوشی دارید یکی از بهترین ایده های برای این کودکان طراحی اتاق خواب به شیوه های خاص مانند تصویر بالا می باشد. این کار علاوه بر این که بسیار جالب است باعث می شود انرژی کودک با بالا رفتن از دیوارها مصرف شده و به خواب کودک کمک زیادی می کند.