4 ایده جالب و بکر برای دکوراسیون و طراحی فضای نشیمن در خانه باغ

9401

امروز پیوند دادن فضای داخلی منزل با بخش بیرونی به یکی از عناصر پرطرفدار در زمینه معماری و طراحی داخلی منزل تبدیل شده است. در ادامه قصد داریم شما را با 4 ایده خلاقانه و مدرن برای ایجاد فضای نشیمن در قسمت بیرونی خانه های بزرگ ویلایی یا خانه باغ آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

1. طراحی درختی

دکوراسیون فضای نشیمن در حیاط منزل
دکوراسیون فضای نشیمن در حیاط منزل

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید استفاده از یک تک درخت بلند ایده بسیار جالبی است که علاوه بر ترکیب زیبای طبیعت و زندگی مدرن امروزی، ظاهری روستایی به فضای بیرون منزل بخشیده است. از این درخت برای آویزان کردن فانوس ها نیز استفاده شده که در کنار کفپوش چوبی و مبلمان و سقفی که به طرز جالبی با فضای درختی هماهنگ است فضای عالی و دنج برای دورهمی های شبانه فراهم می کند.

2. بهره گیری از پوشش گیاهی

دکوراسیون فضای نشیمن در حیاط منزل
دکوراسیون فضای نشیمن در حیاط منزل

ایده خلاقانه دیگر برای فضاهای باز استفاده از پوشش گیاهی در اطراف ناحیه نشیمن است و نتیجه آن در تصویر به زیبایی نمایان است. لذت بردن از گرمای آتش در حالی که فضای اطراف با گل ها و گیاهان پوشیده شده احساس تازگی و طراوت به افراد می بخشد.

سنگ کاری حیاط منزل بدون استفاده از پوشش گیاهی بسیار لخت و خالی از احساس به نظر می رسد.

3. طراحی پیچشی

دکوراسیون فضای نشیمن در باغ منزل
دکوراسیون فضای نشیمن در باغ منزل

حتما شما هم با ما هم عقیده هستید که آن چه در تصویر مشاهده می کنید بسیار هنرمندانه و جالب به نظر می رسد، در این مورد از طراحی پیچشی به طرزی شگفت انگیز استفاده شده به گونه ای که نیمکت ها بخشی از خود باغ به نظر می رسند و نشان می دهد چگونه می توان به راحتی در فضای باغ یک محل نشیمن راحت ایجاد کرد.

استفاده از نیمکت، صندلی و بالش ها باعث شده افراد تلفیقی جالب از فضای درونی و بیرونی منزل را یکجا داشته باشند. توجه داشته باشید که حتی رنگ بالش ها نیز تصادفی انتخاب نشده بلکه در هماهنگی کامل با طبیعت سبز، گل های صورتی و گلدان های زرد رنگ است.

4. استفاده از آب و آب نما

دکوراسیون فضای نشیمن در باغ منزل
دکوراسیون فضای نشیمن در باغ منزل

برای افرادی که عاشق طبیعت هستند یکی از بهترین راه های پیوند طبیعت و فضای نشیمن بیرون از منزل استفاده از آب و آب نما است. صدای آب و جریان داشتن آن آرامش خارق العاده ای به افراد می بخشد و در کنار پوشش گیاهی و سبز اطراف می تواند گزینه ای عالی برای گذراندن اوقات فراغت و شب های تابستان باشد.