قصد خرید درب های ضد سرقت را دارید و در انتخاب یک فروشگاه معتبر با چالش مواجه شده اید؟ به دنبال یک مرکز فروش معتبر و قابل اعتماد هستید که بتوانید نمونه های اصل و با کیفیتی از این نوع درب ها را تهیه کنید؟ می خواهید با بورس درب ضد شرکت در جنوب تهران بیش تر آشنا شوید؟ شرکت های زیادی در حال تولید آیت محصولات هستید اما اگر قصد دارید یک نمونه با کیفیت و بسیار مرغوب از این نوع درب ها را داشته باشید، حتما با ما تماس بگیرید.

بورس درب ضد سرقت در جنوب تهران

ما یک مجموعه بزرگ و شناخته شده هستیم که به عنوان بورس درب ضد سرقت در جنوب تهران معرفی می شویم. مجموعه ما تنوع بالایی از این نوع درب ها را فراهم نموده و در مناسب ترین قیمت های ممکن در اختیار شما عزیزان قرار می دهد. این نوع درب ها به قفل های مختلفی مجهز شده و با استفاده از تکنولوژی های خاصی تولید می شوند‌. هر یک از این قفل ها به گونه خاصی طراحی شده و میزان امنیت متفاوتی دارند. از این رو در هنگام خرید باید حتما به نوع قفل به کار رفته در آن ها توجه کرده و نمونه مناسب و ایمنی از این محصولات را خریداری کنید. نوع لولا نیز در نمونه های گوناگون آیت نوع درب ها با هم متفاوت می باشد. برای ساخت این محصولات از متریال های مختلفی استفاده کرده و این درب ها را در چند لایه متفاوت تولید می کنند‌.

 معمولا لایه میانی را از جنس فولاد می سازند و با روکش هایی از جنس ام دی اف، اچ دی اف، فلز، شیشه و … پوشش می دهند. فضای خالی این نوع  درب ها را با استفاده از پشم سنگ پر می کنند. این امر سبب می شود تا این محصولات به عنوان عایق های مناسبی برای صدا و حرارت شناخته شوند. در سراسر دنیا شرکت های زیادی به تولید این محصولات می پردازند اما همه آن ها در این زمینه موفق نیستند. بهترین و معروف ترین نمونه از این درب ها توسط شرکت های ایتالیایی، ترک، چینی و ایرانی تولید شده و به بازار فرستاده می شوند. البته نمونه های ترک و ایتالیایی این محصولات نسبت به دو نوع دیگر مرغوب تر بوده و از کیفیت های بالاتری برخوردار هستند.

ویژگی های درب ضد سرقت 

برای آشنایی با محصولات موجود در بورس درب ضد سرقت در جنوب تهران خوب است که با ویژگی ها و مشخصات این نوع درب ها بیش تر آشنا شویم.

مهم ترین خصوصیات این محصولات عبارتند از:

  • ساختار این محصولات به نحوی است که بعد از قرار گرفتن در چهار چوب نمی توان آن ها را اهرم کاری کرد.
  • این محصولات ابتدا به طور کامل ساخت و ساز شده و سپس به راحتی و در مدت زمان کوتاهی در چهار چوب نصب می شوند.
  • این محصولات را در رنگ بندی های مختلفی تولید می کنند. معمولا بر روی این نوع درب ها از روکش های ام دی اف و یا ورق های پی وی سی رنگ شده استفاده می کنند. 
  • دور تا دور این محصولات را با یک نوار های درز گیر پلاستیکی پوشش می دهند. با این کار از نفوذ گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری شده و اتلاف انرژی نیز صورت نمی گیرد. 
  • این نمونه از درب ها از چند قسمت به چهارچوب متصل شده و در حقیقت دارای چند نوع قفل مختلف است. 
  • این محصولات را مطابق با استاندارد های خاصی تولید می کنند.
  • برای ساخت این نوع درب ها از متریال های مستحمی استفاده می شود، در نتیجه محصولاتی بسیار مرغوب و با دوام به بازار عرضه می گردند. 
  • این نوع محصولات در برابر آب، رطوبت، ضربه، پوسیدگی و خوردگی بسیار مقاوم هستند.
  • اکثر نمونه های این درب ها کاملا نسوز بوده و ضد حریق هستند، از این رو از گسترش آتش جلوگیری کرده و اجازه نمی دهند اکسیژن لازم برای شعله ور شدن آتش فراهم شود. 

این نمونه از درب ها می توانند به آپشن ها و امکانات مدرن و ویژه ای مجهز شوند تا از این طریق امنیت ساختمان را چندین برابر افزایش دهند.

راهنمای خرید درب ضد سرقت از جنوب تهران 

اگر قصد دارید از بورس درب ضد سرقت در جنوب تهران خرید کنید، کافیست که با ما در ارتباط باشید. ما بی نظیر ترین نمونه از این نوع درب ها را فراهم کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهیم. در زمان خرید این نوع درب ها باید اصولی را رعایت کنید تا بتوانید محصولات مناسب و با کیفیتی را خریداری نمایید. مهم ترین نمونه از این نکات عبارتند از:

  • بهتر است نمونه هایی از این محصولات را انتخاب کنید که به درستی جوشکاری شده و متریال های با کیفیتی در ساخت آن ها به کار رفته باشد. 
  • ضخامت چهارچوب هایی که برای نصب این نوع درب ها باید استفاده شوند، حداقل ۱.۵ میلی متر باید باشند.
  • در هنگام خرید باید به جنس لولا های به کار رفته در این محصولات دقت کنید. این قسمت ها نقش مهمی در باز و بسته کردن درب ها داشته و باید حتما با استفاده از متریال های مرغوبی تولید شده و به فروش برسند. 
  • دقت داشته باشید که محصول انتخابی شما توسط برند معتبر و شناخته شده ای تولید شده باشد و هرگز نمونه های بی کیفیت و نامرغوب را برای خرید انتخاب نکنید. 
  • قبل از خرید حتما از اصل بودن محصول مطمئن شوید و دقت داشته باشید که نمونه های تقلبی این نوع درب ها هیچ گونه ارزش خریدی ندارند.
  • در فضای داخلی این نوع درب ها باید حتما از یک لایه فولادی استفاده شده باشد. در غیر این صورت مقاومت و دوام لازم را نداشته و نمی تواند ایمنی و امنیت مورد نیاز را برای ساختمان ها فراهم کند.
  • قفل این نوع درب ها یکی دیگر از اجزائی هستند که در هنگام خرید باید حتما به آن ها توجه شود. این قسمت از درب ها باید با متریال های با کیفیتی ساخته شده باشد و تا جای ممکن بتواند امنیت زیادی را در ساختمان ها برقرار کند. این قفل ها را در دو نمونه سوئیچی و گاوصندوقی تولید می کنند و شما باید بر اساس نوع نیاز خود نمونه مناسبی از این محصولات را خریداری کنید.

 

مزایای خرید از بورس درب ضد سرقت جنوب تهران 

 

اگر قصد دارید یک نمونه با کیفیت از این درب ها را انتخاب کنید، کافیست که ما را برای این کار برگزینید. ما بزرگترین بورس درب ضد سرقت در جنوب تهران هستیم و متنوع ترین نمونه از این درب ها را به شما عرضه خواهیم کرد. برای خرید از ما نیازی به مراجعه حضوری نبوده و در نتیجه در وقت و زمان شما به شدت صرفه جویی می شود. علاوه بر این، شما با مزاجعه به سایت ما می توانید دنیایی از این نوع درب ها را مشاهده کرده و با مشخصات هر یک از آن ها آشنا شوید. پشتیبان های ما در کنار شما هستند تا در امر خرید شما را راهنمایی کرده و یاری دهند.

 

 پس از انتخاب یک نمونه مناسب از این محصولات می توانید به راحتی آن را از طریق سایت سفارش داده و در کوتاه ترین زمان ممکن محصول انتخابی خود را درب منزل تحویل بگیرید. ما همواره در تلاش هستیم تا رضایت شما مشتریان را جلب کرده و مرغوب ترین نمونه از این درب ها را در پایین ترین قیمت های ممکن به افراد ارائه می دهیم. همه محصولات موجود در مجموعه ما اصل و با کیفیت بوده و به همین خاطر خرید از ما می تواند کاملا اقتصادی و مقرون بصرفه باشد. 

 

کلام آخر درباره بورس درب ضد سرقت جنوب تهران

برای داشتن یک خرید امن و رضایت بخش کافیست که با مجموعه ما تماس بگیرید. ما بورس درب ضد شرکت در جنوب تهران هستیم و تنوع بالایی از این محصولات را با بیش ترین کیفیت و کم ترین قیمت به شما ارائه می دهیم. پشتیبان های ما همواره در تلاش هستند تا به طور کامل شما را راهنمایی کنند تا بتوانید نمونه مناسبی از این محصولات را انتخاب کرده و خریداری نمایید.

سوالات متداول برای بورس درب ضد شرکت در جنوب تهران

  1. آیا همه درب های ضد سرقت نسوز هستند؟
    خیر، این ویژگی در همه آن ها وجود ندارد و فقط برخی از آن ها نسوز بوده و ضد آتش هستند.
  2. آیا نمونه های خارجی درب های ضد سرقت برای خرید مناسب تر هستند یا نمونه های ایرانی را برای خرید انتخاب کنیم؟
    این امر کاملا به بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته اید بستگی دارد و نمی توان گفت که قطعا یک برند خاص بهترین محصولات را تولید می کند.
  3. قیمت درب های ضد سرقت بر چه اساسی تعیین می شوند؟
    این محصولات را با توجه به برند سازنده، کیفیت متریال های به کار رفته، نوع تکنولوژی استفاده شده در محصول و … قیمت گذاری می کنند.
امتیاز دهید post