شما زمانی که قصد خریداری درب های لابی را داشته باشید با مدل های متنوعی از این درب ها آشنا می شوید. باید بدانید که هر یک از مدل ها و اندازه های متنوع درب های لابی دارای ویژگی ها و مشخصات خاصی هستند. برای خرید درب های لابی باید قیمت آنها را هم نیز به خوبی بررسی نمایید. درب های لابی در اندازه و مدل های متنوعی تولید می شوند که شما می توانید هر یک از انواع آنها را بر اساس نوع ورودی ساختمان خود سفارش دهید.
یراق آلاتی که برای نصب درب لابی مورد استفاده قرار گرفته می‌ شوند کیفیت بسیار عالی دارند. اگر از درب های لابی به عنوان درب ضد سرقت استفاده شود باید بدانید که امنیت آنها باید بیشتر از دیگر مدل ها باشد. تمامی مدل ها و اندازه های درب های لابی دارای کیفیت و امنیت بالایی هستند. شما برای اینکه اقدام به خریداری درب های لابی نمایید باید در مورد انواع آنها اطلاعات بیشتری داشته باشید.

درب لابی

درب لابی چیست؟

به آن دسته از درب هایی که در قسمت ورودی ساختمان نصب می شوند و برای جدا سازی قسمت داخلی ساختمان از بخش بیرونی کاربرد زیادی دارند درب لابی می‌ گویند. درب های لابی از جنس فلز، چوب، شیشه و یا ترکیبی هستند. مانند بسیاری از درب های داخلی این نمونه از درب ها مقاومت و استحکام زیادی دارند. برخی از مدل های مهم درب های لابی را در ادامه معرفی می کنیم

شما برای خرید انواع درب هایی که روی ورودی ساختمان نصب می شود باید به خوبی مدل هایشان را بررسی کنید. بنابراین برای خرید درب لابی هم باید مدل درب ها را بررسی کنید. برخی از مهمترین و اصلی ترین مدل های درب های لابی عبارت است از :

درب لابی چوبی

یکی از مهمترین متریال هایی که برای تولید این نمونه از درب های لابی مورد استفاده قرار می گیرد چوب می ‌باشد. درب های لابی که تمام چوب هستند از جمله محبوب ترین و زیباترین درب های لابی شناخته می شوند. البته که باید بدانید قیمت این نمونه از درب ها به نسبت دیگر درب های لابی تا حدودی بالاتر است. مهمترین چوب هایی که برای تولید این نمونه از درب ها مورد استفاده قرار گرفته می‌ شود چوب راش، روس یا بلوط می‌ باشد.

برای جلوگیری کردن از تاب خوردگی و همچنین افزایش طول عمر چوب درب طی چندین مرحله آن را خشک می نمایند. انتخاب مدل چوب بستگی به عوامل محیطی ساختمان مورد نظر شما دارد. به عنوان مثال اگر شما درب های لابی را برای مناطق شمالی کشور می‌ خواهید سفارش دهید باید نسبت به مقاومت درب در برابر عوامل محیطی و رطوبت اطمینان خاطر بیشتری به دست بیاورید.

درب لابی فلزی

یکی دیگر از انواع درب لابی که برای قسمت داخلی ساختمان ها به کار برده می شود درب های فلزی می باشد. بسیاری از افراد بر این باور هستند که درب های چوبی امنیت زیادی ندارند و به همین دلیل اقدام به خریداری درب های فلزی می نمایند. اما اگر از زیبایی را از این نمونه درب ها فاکتور بگیریم مزیتی که آنها نسبت به درب های چوبی دارند قیمت مناسب‌ ترشان می باشد.

درب های فلزی به دلیل مقاومت بالا در برابر انواع آب و هوا های متفاوت مشتریان بیشتری را به خود اختصاص می‌ دهند. درب های فلزی لابی با توجه به این مسئله که مقاومت زیادی در برابر آب و هوا دارند گزینه مناسب تری نسبت به درب های چوبی هستند. اما باید بدانید که درب های فلزی به طور معمول با طراحی داخلی ساختمان تناسب ندارند و به همین دلیل به عنوان درب ورودی ساختمان چندان مورد استفاده قرار نمی‌ گیرند.

درب لابی چوبی

درب لابی شیشه ای

یکی دیگر از مدل های درب های لابی درب شیشه ای می باشد. این نمونه از درب ها زیبایی بی نظیری به نسبت دیگر درب ها دارند. شیشه ای که برای تولید این درب ها استفاده می شود به طور معمول از جنس سکوریت و نشکن است. رنگ بندی های متنوع شیشه ها را شما خودتان می توانید سفارش دهید. درب های لابی شیشه ‌ای از جمله درب های لوکس شناخته می‌ شوند. شما می توانید بر اساس نمای ساختمان خود یکی از انواع درب لابی شیشه ای را سفارش دهید. نکته ‌ای که زمان انتخاب این نمونه درب ها باید در نظر داشته باشید این است که دقت کنید شیشه ‌های درب ‌ها سه جداره باشند.

درب های ترکیبی

درب های ترکیبی از دیگر درب های لابی هستند که ترکیبشان از استیل، چوب، شیشه و دیگر متریال ها می باشد. به علت زیبایی بیشتری که این نمونه از درب ها نسبت به دیگر درب های لابی دارند طرفداران شان هم روز به روز افزایش پیدا می‌ کند. انتخاب کردن این نمونه درب بستگی به سلیقه افراد دارد. اما شما نباید فراموش کنید که درب های انتخاب شده تان نیاز است که تناسب لازم با ساختمان تان داشته باشد. نمونه هایی را انتخاب کنید که با نمای ساختمان مطابقت ایجاد کند و جذابیت ساختمان را افزایش دهد.

نکاتی در مورد خرید درب لابی

شما برای خرید درب های لابی باید به خوبی برخی از نکات را در نظر بگیرید تا بهترین نمونه این درب ها را خریداری کنید. برخی از نکاتی که مربوط به خرید بهترین درب لابی می باشد عبارت است از :

  • یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید درب های لابی باید به آن دقت داشته باشید کیفیت درب ها می باشد. هر یک از درب ها را از نظر کیفیتی که دارند باید بررسی کنید تا مقاوم ترین و بهترین آنها را خریداری کنید.
  • توجه کردن به قیمت انواع درب های لابی از دیگر نکاتی به شمار می ‌رود که اهمیت دارد. انواع درب های لابی قیمت خریداری شان با یکدیگر متفاوت است. به همین دلیل بر اساس بودجه خود می توانید یکی از انواع درب ها را که با ساختمان تان مطابقت بیشتری دارد خریداری کنید.
  • توجه کردن به یراق آلات نصب شده روی درب های لابی از دیگر نکات مهم در مورد خرید درب های لابی به شمار می‌ رود. توجه داشته باشید که بهترین و با کیفیت ترین یراق آلات را روی انواع درب های لابی نصب کنید تا طول عمر زیادی از درب ها به دست آورید.
امتیاز دهید post