تکنیک های انتخاب رنگ کابینت، دیوار و کاشی در آشپزخانه های مدرن روستایی

1054

استفاده از رنگ در مدرنیته سازی آشپزخانه های روستایی اهمیت زیادی دارد. در ادامه با ما همراه باشید تا با 5 روش عالی برای انتخاب رنگ ها در دکوراسیون آشپزخانه مدرن روستایی، از رنگ کابینت تا رنگ آمیزی دیوارهای آشپزخانه آشنا شویم.

رنگ کابینت ها

رنگ آمیزی کابینت ها در آشپزخانه مدرن روستایی
رنگ آمیزی کابینت ها در آشپزخانه مدرن روستایی

کابینت های سفید و چوبی هنوز هم محبوب و پرطرفدار هستد اما رنگ های دیگر مانند خاکستری و آبی هم گزینه های خوبی محسوب می شود. این رنگ ها می تواند به مدرنیته سازی آشپزخانه کمک کند،

استفاده از دو رنگ سفید و آبی یا خاکستری برای آشپزخانه هایی که فاقد ویژگی های معماری خاص هستند، بسیار مناسب است.

راه دیگر استفاده از کابینت های درب شیشه ای است که رنگ درون کابینت را به نمایش بگذارد.

رنگ کاشی ها

رنگ کاشی ها در آشپزخانه مدرن روستایی
رنگ کاشی ها در آشپزخانه مدرن روستایی

سال ها بود که از رنگ های سفید و خنثی برای کاشی ها و سرامیک آشپزخانه استفاده می شد اما امروزه استفاده از کاشی های پشت کابینت با الگوی رنگی محبوب شده است. رنگ های پرطرفدار کاشی های پشت کابینت در آشپزخانه های روستایی مدرن معمولا سفید و خاکستری است.

وسایل فلزی

دکوراسیون آشپزخانه روستایی مدرن
دکوراسیون آشپزخانه روستایی مدرن

استفاده از وسایل برنجی، مسی و برنزی در آشپزخانه های مدرن و ترکیب درست آن ها در کنار هم باعث می شود بدون به کار بردن رنگ های مختلف، ظاهری مدرن و جذاب به آشپزخانه ببخشیم.

شیر آب آشپزخانه از وسایل فلزی مهم و مورد توجه است که باید حتما با کاشی پشت کابینت ها و کانتر هماهنگ باشد. نورپردازی نیز تاثیر قابل توجهی در ترکیب و هماهنگی وسایل فلزی آشپزخانه دارد.

رنگ دیوارها

انتخاب رنگ دیوار آشپزخانه روستایی مدرن
انتخاب رنگ دیوار آشپزخانه روستایی مدرن

دیوار های سفید رنگ از عناصر اصلی در آشپزخانه روستایی مدرن هستند زیرا رنگ سفید باعث برجسته سازی نورپردازی، عناصر معماری و فیچرهای چوبی روستایی در آشپزخانه می شود اما رنگ سفید تنها گزینه ممکن نیست.

امروزه استفاده از رنگ های پاستیلی نرم انتخاب خوبی برای آشپزخانه های مدرن محسوب می شود، توصیه می شود قبل از انتخاب رنگ دیوار، ابتدا رنگ کابینت، کاشی و کانتر آشپزخانه را انتخاب کنید تا هماهنگ کردن اجزای رنگی برایتان ساده تر شود.

ظروف رنگی

دکوراسیون آشپزخانه روستایی مدرن
دکوراسیون آشپزخانه روستایی مدرن

قفسه های چوبی جلانخورده انتخاب خوبی برای آشپزخانه های روستایی مدرن هستند اما اگر از شلوغی و عدم تناسب رنگ وحشت دارید می توانید رنگ قفسه ها را به رنگ دیوار انتخاب کنید و از ظروف رنگی روی آن ها استفاده کنید.