ایده های خلاقانه برای نقاشی و رنگ آمیزی اتاق نشیمن

618

دکوراسیون داخلی منزل: اتاق نشیمن از جمله بخش های خانه است که کانون توجه مهمانان بوده و می تواند نشاندهنده سلیقه و شخصیت شما باشد. شاید به جادوی رنگ های مهیج و جسورانه علاقه داشته یا تم آرامش بخش و ملایم را دوست داشته باشید، اما یک مورد در همه افراد مشترک است، تمایل به منحصر به فرد بودن دکوراسیون اتاق نشیمن!

دکوراسیون اتاق نشیمن
دکوراسیون اتاق نشیمن

یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه ها برای تنوع بخشیدن به اتاق نشیمن، استفاده از پوشش ساده رنگ هاست. در ادامه ایده های خلاقانه برای نقاشی اتاق نشیمن را قرار داده ایم.

تمرکز خود را به رنگ دیوار معطوف کنید

انتخاب رنگ برای نقاشی اتاق نشیمن
انتخاب رنگ برای نقاشی اتاق نشیمن

رنگ دیوار می تواند مهم ترین بخش نقاشی اتاق نشیمن باشد، از آن به عنوان نقطه کانونی استفاده کرده و زیبایی آثار هنری و تزیینی را برجسته کنید. دقت کنید حتما لازم نیست از تک رنگ برای رنگ آمیزی دیوار استفاده کنید، بلکه می توانید با کمی خلاقیت چند رنگ مختلف را با هم ترکیب کرده و زیبایی اتاق نشیمن را دوچندان کنید.

با نقاشی سقف، کنتراست ایجاد کنید

انتخاب رنگ برای نقاشی اتاق نشیمن
انتخاب رنگ برای نقاشی اتاق نشیمن

سقف اتاق نشیمن از جمله مواردی است که معمولا نادیده گرفته می شود. با استفاده درست از رنگ ها می توانید کنتراست بصری جالب با دیوارها ایجاد و فضای اتاق را پویاتر کنید. اگر اتاق کوچک است به کاربردن رنگ های خنک مانند آبی و یاسی برای سقف ، در بزرگ دیده شدن خانه بسیار موثر است.

کف اتاق را رنگ کنید

دکوراسیون داخلی منزل
دکوراسیون داخلی منزل

نقاشی و رنگ آمیزی کف نیز از راه های ایجاد تنوع در ظاهر اتاق نشیمن است. استفاده از رنگ های جسورانه جامد یا روشن و سفید حس سادگی مدرنیته را به افراد منتقل می کند. همچنین می توان کاشی شطرنجی با دو رنگ متصاد انتخاب کرد. کف های بتنی با پوشش براق که نور را منعکس می کند، با بسیاری سلیقه ها سازگار است.