درب ورودی ساختمان

درب ورودی ساختمان یکی از اولین چیزهایی است که هنگام وارد شدن به یک خانه می بینیم. افراد خانه چندین بار در روز از این درب استفاده می کنند، پس خوب است که ریزه کاری ها و مزایا و معایب آن را بدانیم. درب ورودی منزل با وجودی که شکاف کوچکی در نمای خارجی خانه به نظر می رسد اما تأثیر فوق العاده ای بر طراحی دکوراسیون دارد. قبلا برای کمک به انتخاب درب منزل انواع درب های چوبی متدوال و زیبا در کوراسیون منزل را برایتان گفتیم. اگر قصد دارید درب ورودی منزل تان را عوض کنید، ما با همراه باشید.

 

درب ورودی چوبی

برای زیبایی منزل تان، درب چوبی گزینه خوبی است. درب های چوبی با اینکه قیمت بیشتری دارند ولی طرفداران بیشماری هم دارد. درب با چوب راش زیبا و رایج است اما بهترین آنها چوب گردو است که بسیار سخت است و در برابر عوامل خارجی دوام می آورد.

اگر می خواهید درب ورودی ساختمان خود را جایگزین کنید، باید ابتدا اندازه های آن را در بیاورید. اگر اندازه های درب شما استاندارد باشد، گزینه های زیادی برای انتخاب دارید. اگر فقط بخواهید درب ورودی منزل خود را تعویض کنید و آن را عریض یا کوچک نکنید، کارتان بسیار راحت خواهد بود. با این وجود شکل درب شما نیز مهم است. اگر درب تان چهارگوش است گزینه های آماده ی بیشتری برای انتخاب دارید. اگر منحنی دار است، انتخاب کمی سخت می شود. می توانید نمونه های درب ورودی ساختمان را ببینید تا راحت تر انتخاب کنید.

گروه صنعتی درکو گزینه های آماده زیادی برای درب های استاندارد در اختیار شما می گذارد و بعضی از آنها درب های نیمه سفارشی نیز می باشد. اگر می خواهید درب ورودی ساختمان خود را سفارشی بسازید کافیست طرح خود را به ما بدهید.

زمان تحویل برای درب های آماده معمولا حدود ۵ تا ۱۰ روز کاری و برای درب های سفارشی حدودا ۵ هفته است.

اگر قصد دارید درب ووردی منزل را با یک درب جدید جایگزین کنید، همکاران ما در حتما شما را یاری می کنند.

امتیاز دهید post