ما برای  خرید درب ضد سرقت از نظر نکات امنیتی عمومی، داشتن موارد زیر را پیشنهاد می کنیم، داشتن تمام این موارد برای یک درب ضد سرقت ضروری است و نمی توان از اهمیت آن غافل شد. شما در زمان خرید این درب ها به یک راهنمای خرید درب ضد سرقت نیاز دارید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. از جمله مهم ترین معیار هایی که یک راهنمای خرید درب ضد سرقت به شما توصیه می نماید به شرح زیر است.

کیفیت بالا مهم ترین معیار برای خرید درب ضد سرقت:

کیفیت درب های ضد سرقت بسیار دارای اهمیت می باشد. از آن جایی که یک درب ضد سرقت از اجزای زیادی تشکیل شده است باید تمام این اجزا از مواد اولیه ی مرغوب باشد. شاید لازم باشد بدانید که اجزای تشکیل دهنده ی یک درب ضد سرقت چیست؟

معرفی اجزای تشکیل دهنده ی درب ضد سرقت:

چهارچوب:

از اصلی ترین اجزای یک درب ضد سرقت چهارچوب آن می باشد. در واقع هر چقدر چهارچوب این درب ها با کیفیت تر باشد، درب ضد سرقت ایمن تر است. تمام اجزای دیگر به چهارچوب متصل می شوند. چهارچوب در تماس مستقیم با دیوار است و سعی می شود که اندازه ی آن کمی بزرگ تر از قاب باشد. این جزء از درب ضد سرقت را بایستی بسیار محکم به دیوار بچسبانید تا به هیچ عنوان از دیوار جدا نشود. طریقه ی نصب چهارچوب به دیوار بسیار دشوار و زمان بر است. به خاطر اهمیتی که نصب آن در امنیت دارد لذا توصیه می شود که نصب آن را به یک فرد با سابقه بسپارید.

قفل:

قفل ها نیز در درب های ضد سرقت از اهمیت خاصی برخوردار هستند. معمولا درب های ضد سرقت ایرانی، تماما تولید ایران نیست. بلکه قطعات این درب ها از سایر کشور ها نظیر کره و ترکیه وارد می شود و در کارخانه های ایران روی هم نصب می شود. قفل ها نیز مانند هر جزء دیگری از سایر کشور های خارجی به ایران وارد می شوند. بهترین نوع قفل درب ضد سرقت را کشور ترکیه دارد.

رویه یا روکش: 

روکش یا رویه خارجی ترین لایه ی درب های ضد سرقت است در راهنمای خرید درب ضد سرقت، توصیه می شود که از روکش های ضد آب استفاده نمایید، زیرا این روکش ها باعث افزایش طول عمر درب های ضد سرقت می شوند.

چشمی:

همه ی درب های ورودی منازل اعم از درب های معمولی و درب های ضد سرقت، همگی دارای ین جزء کاربردی هستند.

دستگیره:

در خرید درب ضد سرقت توصیه می شود که معمولا دستگیره های درب های ضد سرقت به خاطر این که بیش تر در معرض هوا هستند، باید از جنس فلز ضد زنگ باشند. اکثر درب های ضد سرقت دارای دستگیره های استیل می باشند. این دستگیره ها به راحتی تمیز شده و براق می شوند.

قاب یا فریم:

قاب یا فریم، همان چیزی است که رویه یا روکش روی آن نصب می شود. در میان قاب ها، یک حالت شبکه ای وجود دارد که در میان شبکه ها را با مواد دیگری پر می کنند. این عمل به سه دلیل امنیت بیش تر، عایق صدا بودن و افزایش وزن درب ضد سرقت انجام می شود.

 

قیمت مناسب 

یکی از اصلی ترین معیار های خرید درب ضد سرقت، قیمت این درب ها است. به طور کلی قیمت یک عامل بزرگ محدود کننده می باشد. مسلما گران ترین درب ضد سرقت بهترین درب خواهد بود و شما با خرید آن هیچ گاه پشیمان نخواهید شد زیرا بهتر از آن درب دیگر وجود ندارد. توجه داشته باشید که استفاده از راهنمای خرید درب ضد سرقت به ما کمک می کند که با میزان پولی که داریم بهترین نوع درب ضد سرقت را خریداری نماییم.

اندازه 

باید بدانید که اندازه ی درب ضد سرقت بسیار مهم است. شما باید ابتدا اندازه ی درست مکانی را که می خواهید درب را در آن جا قرار دهید، مشخص نمایید. سپس این اندازه را به شرکت های تولید کننده درب سرقت ارائه دهید تا آن ها با توجه به اندازه های شما، یک درب ضد سرقت تولید نمایند. البته به طور کلی در بازار اندازه های استانداردی برای این درب ها در نظر گرفته شده است، اما گاهی اوقات ممکن است این اندازه های با اندازه های شما همخوانی نداشته باشد. در حین اندازه گیری محل نصب باید دقت لازم را به خرج دهید زیرا تنها یک اشتباه کوچک می تواند هزینه ی زیادی را روی دست شما بگذارد.

ویژگی های یک قفل خوب از نظر راهنمای خرید درب ضد سرقت:

یک قفل خوب دارای نوار لولایی به طول ۴.۰۸ اینچ است که به مالک این امکان را می دهد تا شکاف درب ۲-۴ اینچ را از داخل آن باز کند تا درب بیرون از درب را شناسایی کند، از حریم شخصی مالک محافظت کند. هنگامی که صاحب خانه، در منزل است، قفل درب امنیتی بسته شده است و امکان ورود فرد دیگری به منزل او وجود ندارد. بهترین قفل دارای ساز و کار با دوامی است. قفل درب خانگی امنیتی از استیل ضد زنگ ساخته شده است. ناهموار و بادوام است.  زنگ زدگی یا اکسیداسیون آن مشکل است و عمر طولانی تری دارد. بازوی نوسان فوق العاده و پایه قفل محکم از کیفیت کاملی اطمینان می یابد. قفل های درب منزل دارای عملکردی برای قرار دادن توپ فولادی است. طراحی قفل منحصر به فرد بازوی قفل را در جای خود ایمن می کند. طراحی سوراخ countersunk باعث می شود قفل ایمنی زیبا و ظریف باشد. قفل اهرم چرخشی دارای یک اهرم لولایی بلند است که می توان آن را در بالای درب بسته تا قفل مشاهده کرد. ساختار طراحی قفل درب ایمنی ساده و زیبا و قدرتمند است. با بیش تر درب ها سازگار است و قالب ریزی شده است. ابتدا خطوط را در وضعیت مناسب قرار دهید تا درب و زبان هم تراز شود. سپس درب را روی قاب درب بچسبانید. سرانجام، زبان مطابق با مارک، روی درب ثابت شده و درب بسته می شود و سگک در داخل درب قرار می گیرد.

 

ویژگی های کلی یک درب ضد سرقت از نظر راهنمای خرید درب ضد سرقت:

  • قفل درب های ضد سرقت دارای پانل استیل ضد زنگ است.
  • اندازه ی استاندارد آن ۲۰۵ * ۹۶ است.
  • دارای قفل های استاندارد و ایمن است.
  • دارای رویه هایی از جنس پی وی سی و ضد آب است.
  • بسیار ایمن بوده و به هیچ عنوان توسط سارقین باز نمی شود.
  • خانه را به مکانی امن برای نگه داری اشیاء شما مبدل می سازد.
  • دارای یک چهارچوب محکم و قوی است.
  • عایق صدا و عایق حرارت است.
  • بسیار وزن سنگینی دارد که باعث می شود از نفوذ سارقین به داخل منزل جلوگیری شود.
  • دارای یک چشمی با دید وسیع است.
  • دارای دستگیره هایی محکم، با دوام، استیل و ضد زنگ است.
  • رویه ی آن بسیار با دوام بوده و به راحتی قابل شست و شو می باشد.
  • دارای رنگ بندی متنوع است.
  • دارای قیمت مناسبی در عین داشتن کیفیت بالا می باشد.
  • دارای عمر بسیار طولانی است.
  • می تواند از جنس هایی نظیر چوب، پلاستیک و فلز در تولید آن به کار رفته باشد.
  • دارای ساختار شبکیه مانند است.
  • و …

درب ضد سرقت لوکس

نصب درب ضد سرقت

ابعاد درب ضد سرقت

قفل درب ضد سرقت

درب ضد سرقت ترک

دستگیره درب ضد سرقت

کلید درب ضد سرقت

 

امتیاز دهید post