شماره تماس جهت سفارش درب ضد سرقت و داخلی 09128332690 - شماره تماس جهت سفارش درب ضد حریق و اتاق سروری 09125464081

درب ضد حریق شیشه ای چیست؟

درب ضد حریق شیشه ای چیست؟

قبل از این که در مورد درب ضد حریق شیشه ای، صحبت کنیم باید بگوئیم که درب های ضد حریق، درب هایی می باشند که در برابر آتش مقاوم بوده و نمی سوزند.  علاوه بر آن یکی از اصلی ترین کار هایی که درب ضد حریق شیشه ای انجام می دهد این است که از نفوذ آتش به بخش های دیگر یک خانه و یا یک اداره جلوگیری می نماید. اما همه ی ما می دانیم که این مقاومت به طور دائم نبوده و تا یک حد زمانی ، اثر بخش است. از این رو با توجه به نوع متریال به کار رفته در درب ضد حریق شیشه ای، زمان مقاومت آن ها بیشتر خواهد شد. در حین خرید درب ضد حریق، مهم ترین چیزی که وجود دارد این است که ما بدانیم این درب ها را برای چه مکانی می خواهیم، و با توجه به شرایط خود درب ضد حریق شیشه ای را انتخاب کنیم.

شرایط ما مهم ترین چیزی است که در انتخاب درب ضد حریق شیشه ای، تاثیر دارد. نوع متریال به کار رفته در درب ضد حریق شیشه ای، نشان دهنده ی میزان مقاومت آن در برابر آتش می باشد. و اگر در ساخت درب ضد حریق شیشه ای، از متریال با کیفیت استفاده شود مسلما مقاومت بیشتری خواهد داشت. از این درب ها در مکان هایی که به امنیت بسیار بالا احتیاج دارند. استفاده می شود. تا باعث افزایش ایمنی و مقاومت شوند.

 

نکات مهم در استفاده از درب ضد حریق شیشه ای:

اگر شما جزء آن دسته از افراد هستید که به سلامت خود و خانواده ی خود بسیار اهمیت می دهید بایستی بدون شک از درب ضد حریق شیشه ای، استفاده نمایید. ولی در رابطه با درب های ضد حریق یک سوال بسیار بزرگ در ذهن مردم ایجاد می شود و آن سوال این است که درب های ضد حریق به چه دردی می خورند؟ باید توجه داشته باشید که در زمان های آتش سوزی، آتش به سرعت تمام بخش های یک خانه یا اداره را می گیرد و دیگر افراد راهی برای نجات جان خود را ندارند. در حین آتش سوزی معمولا افراد به سرعت فرار نمی کنند چرا که آن ها در برابر آتش مقاومت می کنند و سعی بر خاموش کردن آن دارند. مسلما درست ترین راه نیز همین است. برخی از آتش سوزی ها سطحی بوده و به سرعت خاموش می شوند ولی اگر شما آن آتش سوزی سطحی را رها کنید، ممکن است که به آتش سوزی بزرگ و خطرناک تبدیل شود. به همین جهت در حین آتش سوزی افراد به سرعت محل را ترک نمی کنند، بلکه تلاش می کنند تا آتش خاموش شود. متاسفانه برخی از مواقع شعله ی آتش چنان زیاد است که به سرعت پیشروی می کند.

درب ضد حریق شیشه ای

مزیت های درب ضد حریق شیشه ای:

یکی از بد ترین اتفاقاتی که در زمان آتش سوزی برای افراد پیش می آید، آتش گرفتن درب های خروجی است. چرا که با آتش سوزی درب های خروجی فرد توان خرو از آتش را ندارد و آتش او را محاصره می کند و ممکن است که فرد آسیب هایی جدی به او وارد شود. بنا بر این اولین مزیتی که استفاده از درب ضد حریق شیشه ای دارد این است.

اما از دیگر مزیت هایی که می توانیم برای درب ضد حریق شیشه ای، در نظر بگیریم جلوگیری از پیش روی آتش است. اگر در هنگامی که شما به این امر پی می برید که کاری از دستتان ساخته نیست و آتش خاموش نمی شود. بهترین راه کار این است که محیط را ترک کنید. این امر برای حفظ جان شما بسیار مناسب است اما ممکن است که خسارات مالی زیادی به بار آورد. چرا که اگر شما بخواهید محل را ترک کرده و با آتش نشانی تماس بگیرید بعد منتظر بمانید تا آتش نشانی به محل بیاید، تمام این کار ها زمان بر است و آتش هم به سرعت همه چیز را نابود می کند، ولی درب ضد حریق شیشه ای، مانع از پیشروی آتش می شود.

اگر شما بخواهید محل را ترک کنید بایستی درب ضد حریق را به طور کامل ببندید و مطمئن باشید که آتش از آن اتاق و یا مکان به سایر بخش های دیگر نفوذ نمی کند. به همین دلیل درب ضد حریق شیشه ای در این مورد نیز می تواند بسیار سودمند باشد. اما با توجه به گفته های پیشین یک مسئله ی دیگر نیز در این زمان وجود دارد. باید بدانید که درب ضد حریق شیشه ای تا یک حد خاصی می تواند در برابر آتش مقاومت کند اگر زمان طولانی بگذر این درب ها نیز مقاومت خود را از دست داده اند. بنابراین شما باید بعد از ترک محیط فورا با آتش نشانی تماس بگیرید و آن ها را به محل آورید. از مهم ترین ویژگی های درب ضد حریق، مدت زمان مقاومت آن است که اگر شما از یک فروشگاه معتبر درب های ضد حریق خود را خریداری نمائید مطمئنا به خاطر کیفیت زیاد، زمان تحمل این درب ها نیز افزایش می یابد. درکو تا کنون توانسته است بهترین درب ضد حریق شیشه ای را در ایران به فروش برساند و از جان بسیاری از افراد محافظت نماید.

 

تعریف کلی درب ضد حریق شیشه ای:

تنها تفاوت درب ضد حریق شیشه ای، با سایر درب های ضد حریق در متریال به کار رفته در آن است. مسلما درب ضد حریق شیشه ای مقدار مقاومت کمتری نسبت به سایر درب های ضد حریق دارد چرا که شیشه نمی تواند مانند فلز در برابر آتش و حرارت مقاوم باشد. به طور کلی دو نوع درب ضد حریق شیشه ای داریم که به نام های درب ضد حریق شیشه ای کشویی و درب ضد حریق شیشه ای لولایی می باشند.

ما مفتخریم با سال ها سابقه در زمینه توزیع و اجرای درب ضد سرقت ، درب ضد حریق، درب چوبی لوکس ساختمانی , درب داخلی و درب ضد آب , درب اتاق سرور , درب بیمارستانی، انواع درب های چوبی ساختمانی، اقدام به تهیه درب های اورجینال با بهترین کیفیت و متریال موجود در بازار کشور ترکیه و همچنین بهترین مارک درب ضد سرقت ایرانی  نموده و آماده ارایه بهترین خدمات به هموطنان عزیز می باشیم. این مجموعه تلاش دارد جدیدترین و زیباترین درب های ضد سرقت برای آپارتمان، ویلا و لابی و همچنین درب های ضد حریق را با بهترین کیفیت ممکن در اختیار هموطنان گرامی قرار دهد.

مطالب مرتبط:

فروش درب ضد حریق مورد تایید آتش نشانی

درب ضد حریق – درب ضد آتش

درب خروج اضطراری یا درب ضد حریق

قیمت درب ضد حریق

مشخصات فنی درب ضد حریق

اجزای تشکیل دهنده درب ضد حریق

تولید کننده درب ضد حریق

درب ضد حریق چیست؟

 

امتیاز دهید post
2021-10-23T21:27:58+03:30

ارسال یک دیدگاه

18 − سیزده =