درب ضد حریق

درب ضد حریق درکو دارای تاییده آتش نشانی می باشد و این تاییده نشان می دهد که شرکت درکو از تمام متریالی که مورد تایید آتش نشانی می باشد برای تولید درب های ضد حریق خود استفاده می کند. در های ضد حریق با چهارچوب فلزی می باشند و درب ضد حریق قابلیت نصب بر روی چهارچوب فلزی ساده و فرانسوی را ندارد که این عامل به دلیل ضخامت بالای در ضد حریق فلزی می باشد که صخامت درب ۶٫۵ سانتی متر می باشد.

درب ضد حریق از دو نوع فلز گالوانیزه یا ورق سیاه یا روغنی استفاده می شود که نوع فلز مورد استفاده بستگی به شرایط رطوبنی منطقه مورد استفاده می باشد. در داخل درب ضد حریق فلزی از پشم سنگ دانسیته هشتاد استفاده می شود که ضخامت پشم سنگ مورد تایید آتش نشانی پنج سانتی متر می باشد و باید دقیقا این جزییات در ساخت انجام شود و نمی توان با سلیقه کارفرما این متریال را تغییر داد.

 

درب ضد حریق

 

درب ضد حریق فلزی دارای وزن تقریبی ۸۰ کیلوگرم می باشند.  و نکته مورد توجه نوع رگلاژ درب های ضد حریق فلزی می باشد که باید با پیم کوک لولای فنری به درستی انجام شود.
شرکت درکو نماینده فروش در ضد حریق می باشد. میزان عرض درب ها با چهارچوب نیز ۱۲۰ و ۱۱۰ و ۱۰۰ سانتی می باشد که برای محاسبه بازشو مفید باید ۲۰ سانتی متر از این عدد کم کنیم تا بازشوی مفید بدست آید. چهارچوب در ضد حریق نیز به صورت پرواز دار می باشد و چهارچوب بر روی سنگ و یا دیوار می نشیند. نصب و رگلاژ در ضد حریق نیز بوسیله ی جوشکاری انجام می شود و نصب درب ضد حریق در صورت عدم رگلاژ نامناسب باعث افتادگی از لولا در مرور زمان می شود.

امتیاز دهید post